Valoris Center, companie specializată în servicii de BPO, inaugurează în luna septembrie un centru de operațiuni în orașul Bacău. Compania va oferi din centrul băcăuan servicii contact center în limbile italiană, engleză și română.
Centrul din Bacău este cel de-al treilea sediu Valoris, alături de cele din București și judetul Vâlcea și ocupă 2 etaje din centrul de afaceri General Proiect Bacău. Sediul din centrul orașului a fost ales în principal pentru accesul facil la mijloacele de transport în comun și pentru condițiile optime de lucru oferite de locatie.
Primul proiect desfășurat în noul centru, pentru care compania recrutează deja activ cu scopul ocupării celor 40 de poziții disponibile, implică externalizarea serviciilor contact center în limba italiană.
“Prin acest nou sediu, acționăm strategic în piața serviciilor de BPO, compania noastră consolidându-și extinderea națională. În 2019 am avut un ritm de dezvoltare accelerat, ce ne-a adus în portofoliu proiecte și clienți noi. Prin urmare, dacă potențialul de recrutare se confirmă, intenționăm să ducem în centrul din Bacău alte proiecte în limbi de circulație internațională, astfel încât să dublăm capacitatea în următoarele 6 luni” declară Cristina Man, directorul general al companiei.
Valoris Center, companie cu capital 100% românesc, activează în piața serviciilor de BPO din 2006. În prezent are o echipă de 450 de angajați și 250 de stații de lucru, prin care desfășoară operațiuni pentru clienți din 13 industrii diferite, în 8 limbi străine. Angajații Valoris gestionează anual circa 10 milioane de interacțiuni în cadrul serviciilor de contact center, back-office, coaching, soluții SaaS, recrutare și închiriere de personal.
Descoperă mai multe la Deșteptarea.ro
Abonează-te ca să primești ultimele articole prin email.