Dupa 1 ianuarie toti cei care vor apela numarul de telefon rezervat consumatorilor vor suporta convorbirea. Incepând cu data de 6 ianuarie 2013, Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) va pune la dispozitia populatiei un numar de telefon INFOCONS-021 9551, pentru a obtine informatii referitoare la modul in care se pot face sesizari cu privire la produsele achizitionate si serviciile prestate. Convorbirea la acest numar de telefon va fi, insa, taxata, cu tarif normal. Si in prezent functioneaza telefonul consumatorului (0800 080 999), dar, prin reteaua Romtelecom, apelul este gratuit. Noul INFOCONS-021 9551 va trebui afisat la loc vizibil, in unitatile lor, de catre toti operatorii economici. Pe placheta cu INFOCONS, vor fi obligati sa mentioneze si adresa, si numerele de telefon/fax, precum si e-mail-ul comisariatului regional al protectiei consumatorilor si ale celui judetean din raza lor de activitate. Pe aceeasi placheta vor afisa si adresa de e-mail a Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor. Agentii economici care nu se vor conforma vor fi sanctionati contraventional.