Clienti ai Centrului Auto Skoda Bacau, parteneri si angajati s-au reunit recent in cadrul unei actiuni initiate de dealerul bacauan sub denumirera de „Skoda Smart Café”. In cadrul acestui eveniment, aflat la prima editie, au fost abordate diferite teme de interes pentru clientii dealerului Skoda.
„Facem acest lucru pentru ca ne pasa. Ne pasa de clientii nostri, ne pasa de relatia pe care deja o avem cu ei si vrem sa o construim pe termen lung. Vrem sa oferim clientilor nostri experiente si nu neaparat servicii. Si pentru ca suntem in parteneriat cu clientii nostri, vrem sa ajungem impreuna la excelenta”, a declarat Beatrice Casaneanu, director executiv la Centrul Auto Skoda Bacau.
Proiectul este dedicat clientilor fideli, posesori de SMART CARD SKODA, actiunea fiind initiata in scopul aflarii dorintelor si asteptarilor acestora in privinta serviciilor si produselor oferite de dealerul bacauan. Invitat special la intâlnire a fost Marian Turcu, managerul tehnic Castrol România, care, impreuna cu organizatorii, a expus o scurta istorie a marcii Castrol, a colaborarii indelungate cu fabricantul Skoda, subliniind avantajele uleiurilor Castrol, importanta schimbului de ulei in timp util etc.
In plus, s-a mai discutat despre diferentele dintre piesele originale si cele contrafacute si cum afecteaza acest lucru siguranta in trafic. In cadrul evenimentului, un client al Centrului Auto Skoda Bacau, care, in acest an, a achizitionat un automobil Skoda Superb, a fost recompensat de dealerul local cu un premiu constând intr-un un weekend de vis, la Praga, care va inculde si o vizita la muzeul Skoda.
Descoperă mai multe la Desteptarea.ro
Abonează-te ca să primești ultimele articole prin email.