19 septembrie 2024
ActualitateService la Sfantu’ Asteapta / O saptamana de asteptare pentru o defectiune...

Service la Sfantu’ Asteapta / O saptamana de asteptare pentru o defectiune la centrala termica

In urma cu mai bine de o saptamana un bacauan a sesizat ca sub centrala curge apa calda. Imediat a chemat in ajutor firma care a incheiat contract cu el pentru asigurarea service-ului. Clientul acuza firma ca nu a fost operativa. Firma incriminata invoca faptul ca l-a cautat de mai multe ori acasa si nu l-a gasit. Centrala a fost verificata dupa mai bine de o saptamana.

Proprietar al unei centrale termice de apartament, pe care si-a cumparat-o cu ani in urma si de care se foloseste de tot atata vreme, Vasile Balaita, un pensionar din Bacau, a facut un efort financiar pentru a se pune la adapost in eventualitatea in care sursa de incalzire a locuintei si de producere a apei calde menajere se defecteaza. In decembrie anul trecut a apelat la firma Izoinstal care, contra sumei de 305 lei, i-a montat un detector de gaze la centrala si i-a facut revizia acesteia. Totodata, i-a incheiat si contract de service pe o perioada de un an. Pana aici, toate bune si frumoase. Numai ca, in urma cu mai bine de o saptamana, omul a constatat ca sub centrala, pe pardoseala, s-a format o baltoaca si ca tot curge, mai ales, cand o foloseste pentru apa calda. Firesc, primul pas pe care l-a facut a fost acela de a apela la firma Izoinstal pentru a veni la fata locului. aM-am adresat firmei aIzoinstala marti, 15 iulie, dupa amiaza, afirma, miercuri, 23 iulie, Vasile Balaita. Le-am dat mai multe variante de intervale orare in care pot sa vina si sa ma gaseasca acasa. Le-am spus ca ii astept si la sase dimineata, si la 12 noaptea. Dar, desi tot am insistat sa vina cineva sa vada macar despre ce este vorba, a trecut o saptamana si nu au catadicsit sa se deplaseze la mine acasa. Tot au invocat ca patronul este ocupat, ca este plecat la Slanic Moldova. Luni seara, cand m-am intors acasa, am vazut ca pe clanta usii erau infasurati niste calti si ulterior mi-au spus ca patronul mi-a lasat acest semn ca a trecut pe la mine, dar nu m-a anuntat nimeni dinainte”.
aOperativitatea lasa de dorit”



De partea cealalta reprezentantii firmei incriminate sustin ca nu a fost rea vointa in ce-i priveste si ca s-au straduit sa rezolve problema, dar ca, dimpotriva, clientul nu le-a dat ocazia. aPatronul nostru a fost si joi, si vineri, si luni seara acasa la domnul Balaita, dar nu l-a gasit, ne-a spus Lidia Valache, contabila la firma Izoinstal. Ar fi vrut sa mergem la anumite ore, ca el nu sta langa telefon sa ne astepte. Cand am sunat la orele indicate de el, nu ne-a raspuns”. Reprezentantul firmei a mai sustinut ca dupa indiciile date la telefon de catre client, problema nu era din centrala si, ca atare, nu era niciun pericol. Pana la urma, in seara zilei de miercuri, 23 iulie, o echipa a firmei Izoinstal a verificat centrala, a constatat ca aceasta nu este defecta si ca problema era in exteriorul ei, la conducta de apa calda. Practic, erau pierderi de apa la primul cot (imbinare) al tevii, defectiune a carei remediere nu intra in obligatia firmei. aEchipa a reparat-o si eu am platit pentru aceasta, nu am avut pretentia sa imi faca gratuit, ceea ce nu este prevazut in contract, mai spune Vasile Balaita. Insa, obligatia lor era sa vina imediat sa vada despre ce este vorba. Eu reclam operativitatea lor, care lasa de dorit”.Scris de Elena Tintaru



spot_img
spot_img
spot_img
- Advertisement -

Ultimele știri

spot_img