Inspectoratul Scolar Judetean Bacau organizeaza in aceste zile sedinte de lucru extrem de importante cu directorii tuturor unitatilor de invatamant preuniversitar de stat si particulare, din judetul Bacau. "Am stabilit aceste intalniri pentru a discuta cu toti directorii toate modificarile legislative care au aparut in domeniu, dar si noile metodologii de aplicare a prevederilor Legii Educatiei nr. 1/2011. La sedinte participa, obligatoriu, si secretarii-sefi sau secretarii, dupa caz", a precizat prof. Florin Lazar, inspector scolar general. Intreaga echipa a ISJ, de la conducere pana la inspectori de specialitate si pentru managementul resursei umane, vor prezenta si discuta cu directorii despre organizarea si desfasurarea examenului national de definitivare, echivalarea competentelor profesionale, metodologia privind formarea continua a personalului din invatamantul preuniversitar, aprobarea programelor scolare pentru educatia de baza din cadrul programului "A doua sansa" pentru invatamantul secundar inferior, despre regulamentul-cadru pentru organizarea si functionarea consortiilor scolare, metodologia de evaluare anuala a activitatii personalului didactic si personalului didactic auxiliar, dar si despre metodologia privind programul "Scoala dupa scoala". "Prima sedinta a avut loc pe 6 decembrie, in Bacau, pentru toate scolile din municipiu dar si din zonele arondate. Pe 7 va fi o sedinta in Moinesti, pentru tot ce inseamna zona aceea, dar si la Onesti, pentru scolile de pe Valea Trotusului. Intalnirile se vor finaliza joi, 8 decembrie, la Sascut, pentru scolile din acea parte a judetului", a mai precizat inspectorul scolar general. Participa directorii de la toate unitatile de invatamant, de la scolile gimnaziale, licee, grupurile scolare, dar si de la colegii, gradinite, cluburi ale elevilor, cluburi sportive scolare, Palatul Copiilor Bacau si scolile speciale cu personalitate juridica. (R. Neagu)
Descoperă mai multe la Deșteptarea.ro
Abonează-te ca să primești ultimele articole prin email.