Băcăuanii care au depus dosare la Primăria Bacău pentru o locuință socială sau una din fondul locativ al autorității locale sunt rugați să depună documentele actualizate în copie și original, la Centrul de Informare Cetățeni, din str. Nicolae Titulescu (fosta Stare civilă). Anunțul este făcut de Primăria Bacău, iar data limită este 30.09.3021.
Trebuie depuse următoarele acte (conform Legii 114/1996 privind locuințele, și a HCL/28.01.2021):
- carte de identitate pentru soț, soție, copii și a persoanelor care locuiesc împreună la aceeași adresă de domiciliu sau reședință;
- certificate de naștere (soț, soție, copii);
- hotărâre judecătorească de încredințare pentru copii (după caz);
- acte de stare civilă (certificate de căsătorie, deces, hotărâre de divorț, după caz);
- actele privind locuința de la adresa de domiciliu sau de reședință: contract de vânzare-cumpărare, schița locuinței cu suprafața locuibilă (după caz);
- contractul de închiriere a locuinței, înregistrat la Administrația Finanțelor Publice (după caz);
- diploma de absolvire studii superioare, postliceale, medii, profesionale, gimnaziale, primare sau foaia matricolă (acolo unde nu există diplomă de absolvire – după caz);
- sentința civilă definitivă de restituire a imobilului revendicat și de evacuare a chiriașului, înștiințarea de încetare a contractului de închiriere, procesul verbal de evacuare – după caz;
- certificat de handicap (de invaliditate) emis de comisiile de expertiză sau certificat medical conform O.U.G nr. 40/1999 – după caz;
- adeverință din care să rezulte că a fost asistat în instituții de ocrotire social (după caz);
- declarație la notariat din partea tuturor membrilor familiei majori (soț, soție, copil major aflat în întreținere) că nu dețin în proprietate o locuință și nu au înstrăinat o locuință proprietate după data de 01.01.1990, nu au beneficiat de sprijinul statului în credite și execuție pentru realizarea unei locuințe și nu dețin, în calitate de chiriaș, locuință din fondul locativ de stat (în original);
- adeverință cu pensia netă a membrilor de familie (soț, soție), detaliată pe ultimele 12 luni de la Casa de Pensii și/sau Direcția Generală de Asistență Socială – după caz;
- adeverințe cu venitul net al membrilor de familie (soț, soție), detaliat pe ultimele 12 luni, angajați pe raza județului Bacău, extras după REVISAL, pentru ultimele 12 luni, adeverință de la ANAF cu venituri nete pentru persoanele care realizează venituri din activități independente (documente în original) – după caz.
În cazul solicitanților sau a membrilor majori care dețin/nu dețin în proprietate o locuință sau o cotă parte dintr-o locuință ce nu depășește 18 metri pătrați, aceștia trebuie să specifice în declarația notarială acest lucru. Solicitanții și membrii familiei majori NU trebuie să figureze cu datorii la bugetul local.
Descoperă mai multe la Deșteptarea.ro
Abonează-te ca să primești ultimele articole prin email.