Cea de-a treia editie a show-ului "Romanii au talent" a batut recordurile de audienta stabilite de precedentele, devenind cea mai urmarita emisiune de divertisment la nivel de market share din 2001 incoace, cand a fost introdus sistemul de masurare a audientei cu people metere.
Minutul de aur al emisiunii difuzate vineri seara s-a inregistrat la ora 22:14, cand peste 5 milioane de telespectatori din intreaga Romanie se uitau la Pro TV. La nivelul publicului comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 ?i 49 de ani, in minutul de maxima audienta inregistrat la 22:25, ratingul show-ului "Romanii au talent" atingea 27,1 puncte, cota de piata fiind de 66,0%.
Audienta medie inregistrata de emisiunea "Romanii au talent" difuzata vineri, 4 martie, in intervalul 20.29-22.41, a fost pe publicul comercial din mediul urban de 21,2 puncte de rating si 54,1% cota de piata, de aproape 7 ori mai mare decat audienta medie inregistrata de Antena 1, care atingea abia 3,3 puncte de rating si 8,3% cota de piata. Si la nivelul publicului din mediul urban, diferenta ramane la fel de mare, cu Pro TV inregistrand 20,9 puncte de rating si o cota de piata de 42,8%, iar Antena 1 doar 4,3 puncte de rating si 8,9% cota de piata.