Furnizorul de servicii de apă și canal din Onești, compania RAJA, anunță că pentru limitarea contactului direct între persoane nu va mai efectua, în perioada următoare, citirea contoarelor de apă la abonați. Astfel, emiterea facturii se va face în baza indexurilor autocitite și transmise de consumatori prin call center sau pe platforma on-line, ori, în lipsa acestora, prin estimare, în funcție de istoricul consumului dintr-o perioadă similară a anului precedent.
RAJA a suspendat deja pentru o perioadă nedeterminată activitățile care presupun interacțiunea directă cu publicul, însă gestionează în continuare relația cu abonații săi în sistem on-line și telefonic. Transmiterea indexului, primirea, vizualizarea și achitarea facturii, comunicarea sesizărilor, solicitarea diferitelor informații, încheierea sau modificarea contractelor, eliberarea avizelor sau alte probleme specifice pot fi rezolvate accesând contul de client on-line, pe adresele de e-mail sau la numerele de telefon puse la dispoziție pe site-ul societății www.rajac.ro, la nr. de call center 0241.924, prin intermediul formularului de contact online sau pe adresa de Facebook.
Compania dă asigurări că s-a mobilizat pentru a gestiona riscurile asociate COVID-19 și este în măsură să asigure continuitatea și calitatea apei potabile furnizate tuturor consumatorilor săi, în orice situație. În acest sens, se respectă și se actualizează permanent Planul specific de continuitate, în funcție de măsurile dispuse de autorități.
„În lupta cu coronavirusul – spun oficialii companiei -, RAJA îi asigură pe consumatori că apa de la robinet se poate consuma cu încredere, fiind chiar un aliat de nădejde în lupta împotriva pandemiei. Să nu uităm că spălatul pe mâini, cu apă și săpun, în mod regulat, ne ajută să protejăm sănătatea noastră și pe a celor din jur!”.
Descoperă mai multe la Deșteptarea.ro
Abonează-te ca să primești ultimele articole prin email.