Președintele Consiliului Județean Bacău, Valentin Ivancea, a anunțat că au fost implementate noi măsuri pentru a facilita accesul pacienților la serviciile medicale oferite de Spitalul Județean de Urgență Bacău.
Aceste măsuri vin în urma sesizărilor primite de la pacienți cu privire la aglomerarea din Ambulatoriul de specialitate Adulți/Copii al SJU Bacău și constatărilor făcute de echipa de conducere a spitalului. Astfel, în cadrul unei analize a modalităților prin care se poate asigura accesul la consultații într-un mod transparent și eficient, s-a hotărât eliminarea bonurilor de ordine și implementarea unui sistem online de programare.
Pacienții pot alege între două variante: sistemul electronic de programare de pe https://programari.spitaluljudeteanbacau.ro/Programari sau serviciul CALL CENTER, special conceput pentru persoanele care nu au acces la internet.
Ivancea a subliniat că aceste măsuri au fost luate pentru a asigura un mod de lucru care să faciliteze accesul pacienților la serviciile medicale oferite în sistemul public, în mod nediscriminatoriu și nepărtinitor, similar cu cel din sistemul de sănătate privat.
În plus, președintele CJ Bacău a menționat că investițiile pentru îmbunătățirea infrastructurii spitalicești sunt o prioritate, iar respectarea drepturilor pacienților și a demnității acestora în relația cu Spitalul Județean de Urgență Bacău rămâne un obiectiv permanent.
Pentru a veni în sprijinul pacienților și a-i implica în procesul de îmbunătățire a serviciilor medicale, Valentin Ivancea a încurajat transmiterea de sugestii și reclamații prin accesarea link-ului https://www.spitaluljudeteanbacau.ro/contact/.