Anual, între 15 ianuarie și 15 martie în localitățile care nu au nicio unitate a Fiscului, la primării se acordă asistență persoanelor fizice autorizate și oricui ar avea nevoie pentru completarea și depunerea Declarației unice.
La finele săptămânii, la sediul Administrației Județene a Finanțelor Publice Bacău (AJFP) reprezentanții primăriilor au participat la o activitate de instruire pentru a putea oferi astfel de informații.
„Contribuabilii – spune purtătorul de cuvânt al AJFP, Adrian Anghel – pot solicita asistență și la sediile Fiscului, acolo unde există, dar și la primăriile de care aparțin, pentru a completa și depune on-line Declarația unică”. Asistența fiscală constă în îndrumare și asistență la completarea Declarației unice, la înregistrarea în Spațiul Privat Virtual și pentru transmiterea online a Declarației unice.
Tot la sfârșitul săptămânii, la sediul AJFP a avut loc o nouă întâlnire și cu agenții economici, pentru a fi prezentate informații tehnice cu privire la noutățile fiscale. Luni, 20 ianuarie, însă, specialiștii AJFP se vor întâlni și cu profesioniștii contabili, la sediul Filialei Bacău a Corpului Experților Contabili (CECCAR)
Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) a elaborat un proiect privind forma pe care o va avea Declarația unică 2020, astfel încât aceasta să includă mai multe modificări aduse Codului Fiscal.
Descoperă mai multe la Deșteptarea.ro
Abonează-te ca să primești ultimele articole prin email.