Chiar daca economia intârzie sa dea semne de redresare, compania bacauana Dedeman si-a pastrat pozitia de lider al pietei materialelor de constructii si amenajarilor interioare si exterioare. In plus, a continuat sa se extinda si in tara, dar si in exterior, in timp ce competitorii au scazut.
Afacerile retelei de magazine Dedeman au avansat cu 20% fata de anul 2011, pâna la 2,41 miliarde lei (541 milioane euro), de doua ori mai rapid decât estima compania la începutul anului.
Intr-un interviu publicat de ziarul “Adevarul”, Dragos Paval, presedintele Dedeman, spune ca firma a crescut „pe fondul extinderii retelei de magazine, precum si datorita faptului ca am reusit sa ne mentinem pe vechea retea, sa nu scadem, asa cum au facut competitorii nostri“, spune Dragos Paval, presedintele Dedeman.
Extinderea Dedeman a fost favorizata si de scaderea pretului terenurilor, cumparate la o valoare cu 80% mai mica decât inainte de criza. Totodata, în 2012, compania a reusit sa reziste fara sa apeleze la credite noi, iar la fel s-a întâmplat si în 2013.
Pe fondul succesului înregistrat în România, Dedeman are în plan extinderea în afara tarii, iar prima tinta este Republica Moldova, in urmatorii 2-3 ani. Mai sunt vizate Bulgaria, tari din fosta Iugoslavie, dar si nordul Africii sau Orientul Apropiat. Pâna atunci, se va extinde reteaua din Bucuresti, care va ajunge de la doua la sase magazine.
Ovidiu Pauliuc
Descoperă mai multe la Deșteptarea.ro
Abonează-te ca să primești ultimele articole prin email.