Mihai Sova, viceprimarul municipiului Onesti, a avut zilele trecute câteva intâlniri cu presedintii asociatiilor de proprietari din municipiu. In cadrul acestor intâlniri s-au idendificat o serie de probleme cu care se confrunta acestea. Astfel, s-a constatat ca exista in Onesti asociatii de proprietari care nu au administratori atestati, in timp ce sunt in municipiu persoane care au obtinut atestatul de administrator si pot fi angajate de asociatii. In multe blocuri de locuit nu sunt eliberate caile de acces si de evacuare din imobile, desi personalul de la Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta Bacau i-a atentionat pe presedintii asociatiilor de proprietari despre aceste probleme. De asemenea, in Onesti sunt multe discutii si conflicte generate de faptul ca in spatiile cu destinatie de folosinta comuna (uscatorii, podurile imobilelor si boxele de la subsol), nu au acces toti proprietarii. Fata de problemele ce le ridica asociatiile de proprietari din municipiul de pe Trotus, viceprimarul Mihai Sova, a declarat: ”Este necesara luarea masurilor pentru intrarea in legalitate a asociatiilor care nu au administratori atestati si se are in vedere organizarea unui nou examen pentru obtinerea atestatului de administrator de imobile. Am solicitat si accesul proprietarilor la fisa de cheltuieli si transparenta in solutionarea cerintelor in acest sens. Fiecare are dreptul sa stie ce si cât plateste, multi proprietari reclamând si faptul ca nu stiu salariile personalului asociatiilor de proprietari si modul cum au fost acestea stabilite – in afara adunarii generale”. In urma acestor discutii s-a stabilit ca astfel de intâlniri sa aiba loc trimestrial in Onesti. (Ion M.)