Începând cu data de 16.03.2020, pentru prevenirea îmbolnăvirii cu Coronavirus, la nivelul Direcției Publice de Evidență Publică a Persoanelor din Municipiul Bacău se vor lua următoarele măsuri:
• accesul cetățenilor la ghișeele Serviciului de Evidență a Persoanelor pentru depunerea cererilor de eliberare a actelor de identitate se va face numai pe baza programărilor online, pe site-ul Municipiului Bacău (www.municipiulbacau.ro – Secțiunea Programări C.I. – Persoane cu dominciliu în România);
• programul de lucru cu publicul (depuneri cereri și eliberări acte de identitate) este următorul:
-luni, marți: 8.30-16.00;
-miercuri: 10.30-18.00;
-joi: 8.30-12.00;
-vineri: 8.30-14.00.
• se va asigura eliberarea actelor de identitate numai în cazuri speciale, temeinic justificate: pierdere, distrugere, furt, expirare;
• nu se primesc cereri pentru stabilirea reședinței;
• zona de așteptare va fi exterioară incintei, numărul solicitanților aflați la ghișee în același timp va fi de maxim 4, câte o persoană la fiecare ghișeu;
• se suspendă programul de audiențe la conducerea direcției;
• se suspendă deplasările cu camera mobilă la comunele arondate direcției.
Având în vedere situația existentă, se apelează la înțelegerea cetățenilor pentru a solicita eliberarea actelor de identitate doar în situații de urgență, pentru evitarea aglomerației în sediul instituției.
Actul de identitate poate fi utilizat până la data expirării termenului de valabilitate!
Datele de contact ale Direcției Publice de Evidență Publică a Persoanelor din Municipiul Bacău:
-telefon/fax: 0234.206.353
-email: spclepbacau@yahoo.com.
Informații suplimentare sunt disponibile pe site-ul Municipiului Bacău (www.municipiulbacau.ro) – Secțiunea Informații-Evidența Populației.
Descoperă mai multe la Deșteptarea.ro
Abonează-te ca să primești ultimele articole prin email.