28 decembrie 2024

Kaufland a deschis al doilea magazin in Bacau

– cel mai important retailer pe piata alimentara din România are, astfel, patru magazine in judet

Compania germana de retail Kaufland a inaugurat, marti, 4 octombrie, al doilea sau magazin din Bacau. Construit pe Str. Milcov nr. 3-5, in vecinatatea fabricii de suruburi Subex, magazinul a fost prezentat ziaristilor, partenerilor de afaceri si reprezentantilor autoritatilor locale.



In prezent, compania germana dispune, in judetul Bacau, de o retea comerciala formata din patru magazine, doua in Bacau si câte unul in Onesti si Comanesti. Noua locatie poarta, insa, numarul 99 in retea, astazi fiind deschis si magazinul cu numarul 100, in Bucuresti.

Noul magazin respecta stilul si strategia de retail a companiei si a fost amplasat intr-un areal in care se mai afla si magazinele companiilor Cora, Lidl si Penny Market. Concurenta pare a nu fi, insa, impedimentul principal, Kaufland fiind – cum spuneam – primul dintre cei trei mari retaileri de pe piata alimentara din tara noastra, alaturi de Carrefour si Mega Image, piata care este evaluata la peste 10 miliarde de euro anual. Pe aceasta piata, cele trei grupuri internationale detin o cota de peste 50%.

k2

„Suntem cel mai nou magazin din reteaua Kaufland si avem atât o oferta pe masura, cât si o prezentare a ei dupa ultimele norme ale comertului modern. Oricine poate vedea aceasta la raft. Magazinul nostru are 3.500 de metri patrati pentru o astfel de prezentare, iar aici lucreaza, pentru clientii nostri, circa 150 de salariati.”
Eugen Dudau, seful Magazinului Kaufland 2 Bacau

Regionalitatea constituie unul dintre punctele forte ale Kaufland. Portofoliul companiei este axat în principal pe produse de la furnizori nationali si regionali, ceea ce contribuie la întarirea economiei locale. Sortimentul magazinelor Kaufland contine pâna la 20.000 de articole diverse (produse de marca, produse regionale, marci exclusive). Mândria fiecarui magazin din retea sunt departamentele de produse proaspete, precum legume-fructe, lactate, carne, mezeluri, brânzeturi si brutaria, considerate esentiale pentru fiecare unitate. Kaufland ofera, insa, si produse din domeniile menaj, sticlarie, portelan, textile, electrice, papetarie, jucarii, articole de sezon si pentru petrecerea timpului liber, la care se adauga oferte speciale saptamânale.

k3

Grupul Kaufland se numara printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.110 magazine în 7 tari, în Germania, Cehia, Slovacia, Polonia, Croatia, Bulgaria si România. Kaufland România a creat, din 2005 pâna în prezent, peste 12.700 de noi locuri de munca directe, la sediul central din Bucuresti, în magazinele deschise, precum si la centrele logistice situate în Parcul Industrial Ploiesti si in Turda.

Bazele acestei afaceri au fost puse in anul 1930, in Germania, de Josef Schwarz, când compania sa, Sudfruchte, a fuzionat cu Lidl&Comp., noua companie fiind Lidl&Schwarz KG. Kaufland face parte, in prezent, din grupul german Schwarz, care mai are în România si magazinele de tip discount Lidl. Cele doua retele pariaza pe preturi mici, însa activeaza pe segmente diferite de piata, Lidl fiind hard-discounter, în timp ce Kaufland este lant de hipermarketuri, având magazine mai mari si cu o varietate mai mare de produse.

Anul trecut, Kaufkand România a avut o cifra de afaceri de 7.260 de milioane de lei, care plaseaza compania pe primul loc pe piata ei, la trei miliarde de lei distanta de urmatorul clasat, Carrefour, si la cinci miliarde de lei fata de cel de al treilea, Mega Image.

k4

„Prezenta unui comerciant puternic in municipiul nostru este un semn de bun augur si o oportunitate pentru concitadinii nostri de a beneficia de un comert modern, de servicii la cel mai inalt nivel. Felicitari investitorului si mult succes celor care ne vor servi, zilnic in aceasta unitate comerciala.”
Liviu Scarlat, managerul Agentiei pentru Dezvoltare Locala Bacau

[wonderplugin_gallery id=”52″]



spot_img
Ce condiții trebuie să îndeplinească articolul
- Advertisement -
spot_img