Am aflat dintr-o sursă foarte serioasă, sit-ul oficial al Uniunii Europene https://www.europarl.europa.eu/doceo/document/TA-9-2021-0314_RO.pdf că în UE bărbații pot naște și, în consecință, Uniunea s-a simțit obligată să le asigure condiții nediscriminatorii de tratament în ipoteza travaliului. Mă scuzați, nu am vrut să duc în derizoriu subiectul care e unul chiar foarte serios. Da, există raportul ,,Matic” după numele celui care l-a propus și care tocmai a fost votat de Parlamentul European, inclusiv de europarlametarii români ai USR. În esență, după un preambul stufos în care transpare îngrijorarea privind discriminarea pe baza de gen e strecurat și textul care a stârnit și va stârni controverse, respectiv articolul N. conform căruia, statele membre sunt invitate să garanteze dreptul tuturor persoanelor la asistență medicală privind nașterea unui copil, fără a fi discriminați pe criterii de identitate de gen; cităm; „Întrucât, în anumite circumstanțe, bărbații transgen și persoanele non-binare pot, de asemenea, să rămână însărcinate și ar trebui, în astfel de cazuri, să beneficieze de măsuri în ceea ce privește sarcina și serviciile de îngrijire legate de naștere fără discriminare pe criterii de identitate de gen”.
Conform noilor ideologii un bărbat transgen este, de fapt, biologic femeie care se comportă ca gen invers sexului pe care îl are din naștere. Persoanele non-binare sunt pesoanele care nu se identifică total nici cu genul feminin, nici cu cel masculin. Dar Indiferent de definiții, cuvinte și semnificații realitatea nu se poate escamota.
De când există mamifere pe planeta Pământ, femelele nasc pui vii cu excepția ornitoringului. Nici oamenii nu au făcut/ fac excepție. Bărbatul transgen, non binar ori cum s-ar numi nu poate naște pentru că bărbații nu pot purta în pântece o sarcină. Indiferent cum ar răsuci ideologii UE ori de aiurea cuvintele, realitatea le stă împotrivă. Definițiile nu pot schimba funcțiile reproductive. Simpla declarație că ești sau te simți altceva și câteva demersuri medicale de reorientare sexuală, unele poate reușite sub aspect estetic, presupun doar o reușită medicală.
Dar nu schimbă realitatea obiectivă. În ceea ce privește nobilele idealuri ale nediscriminării bărbaților transgen ori non binar care nasc, în România nu sunt cazuri și probabil nici în UE, ori, poate doar cu foarte, foarte rare excepții. Circa 80% din raportul ,,Matic” vorbește de drepturi sexuale, ideologia de gen, educație sexuală timpurie, etc. Acest articol ,,N” putea foarte bine să lipsească din raport.
În Europa sunt mai multe persoane ferm convinse de realitatea minții lor care se cred Napoleon, Hitler ori Alexandru Macedon decât bărbați pe cale să nască. Toți acești Napoleoni ori Hitleri nu sunt discriminați și sunt tratați corect, funcție de intensitatea trăirilor lor, ori gradul de violență. Dar niciodată nu s-a pus problema că aplicând principiul nediscriminării ar trebui definit arealul în care aceștia locuiesc ca fiind imperii și să se introducă prin recomandări europene protocolul imperial în relația cu aceștia. O recomandare, mai ales transnațională, prin natura sa trebuie să aibă caracter de universalitate nu să reglementeze excepții care trebuie tratate separat tocmai pentru a nu da loc la interpretări.
Acest articol din raportul ,,Matic” e doar un cal troian introdus pe agenda UE și se adaugă celor deja existente care încearcă să submineze până și stabilitatea semantică a termenilor. De pildă, noțiunea de soți a căpătat o semnificație duală și nu mai presupune o relație de comuniune între un bărbat și o femeie, biologic vorbind. Pot fi și soți transgen, non binari etc. De asemenea cuplul, definiț ca soți, într-o căsătorie, presupune pluralul, adică minim două persoane dar pot fi și mai multe în interpretarea ideologiei de gen promovată cu mare ,,acrivie” de Parlamentul European. Această instituție suprastatală a demonstrat prin Raportul ,,Matic” că orice barieră morală poate fi depășită în numele ideologie de gen și așa-zisei corectitudini politice. ,,Din ce în ce mai mult, societatea occidentală este un azil mental în aer liber condus de psihopați” spunea un scriitor și jurnalist canadian, Henry Makow Ph.D. Raportul ,,Matic” revine obsesiv în conținutul său la teme dezbătute, dar la fiecare se adaugă discret o nouă tușă, interpretare/recomandare .
Educația sexuală în școală e reluată în raport, dar de astă dată pe alt palier. Art. 26; ,, îndeamnă statele membre să asigure accesul universal la educație sexuală și la informații legate de sexualitate corectă, bazate pe dovezi, adecvate vârstei, … pentru toți copiii din învățământul primar și secundar, precum și pentru copiii neșcolarizați, în conformitate cu standardele OMS pentru educația sexuală și cu planul său de acțiune privind sănătatea sexuală…” Faptul că bărbații pot naște devine astfel parte integrantă a educației sexuale, întrucât standardele oficiale și publice ale OMS cu privire la educația sexuală , a “Biroului Regional OMS pentru Europa” sunt foarte generoase inclusiv cu vârsta potrivită educației sus pomenite. Astfel , pentru grupele de vârstă 0-4 ani , educatorul trebuie să ofere informaţii copilului despre ; “ƒ bucuria și plăcerea de a atinge propriul corp, despre masturbarea timpurie ,ƒ descoperirea corpului și a organelor genitale proprii ƒ faptul că plăcerea apropierii fizice este o parte normală din viața fiecărui om .. despre diferite tipuri de relații ,ƒ diferite relații de familie…”
Pentru copii de la 4 la 6 ani, educatorul /învăţătorul trebuie să ofere informaţii copilului despre; “… relaţiile cu persoane de același sex ,ƒ diferite tipuri de relații (de familie) • conceptele diferite despre familie… ƒ experiențele bune și rele ale propriului corp/ce te face să te simți bine? (ascultă-ți corpul)”, De la vârsta de 6 pana la 9 ani copilul trebuie să fie educat, informat despre, cităm ; “ dragoste, îndrăgostire ,ƒ tandrețe ,ƒ sexul în media (inclusiv pe internet), ƒ bucuria și plăcerea de a atinge propriul corp (masturbarea/ auto-stimularea,…etc.. Avem de a face cu o întreagă structură suprastatală, de promovare a sexualității și promiscuității sexuale. Directivele OMS fac trimitere la normele ONU, cele ale UE fac trimitere la OMS etc. Asta pentru a căpăta greutate și a le crește autoritatea. În fapt, sunt capete ale aceluiași balaur. La modul cum evoluează lucrurile nu excludem întroducerea în programa școlară a orelor de practică privind educația sexuală. Ideologic și politic pare că nu există nici o opreliște. Reinvocându-l pe reputatul psiholog criminalist Prof. Dr. Tudorel Butoi, încheiem prin a-l cita ; ,,…. Trendul educațional își dispută un segment de copii, de la 0 la 16 ani. În spatele disputei pe acest segment de tineri există nevoia de atragere a copiilor spre zona LGBT, spre zonele traficului de persoane și anume, de copii pentru prostituția de tip infantil și spre pornografia infantilă.”
Jr. Adrian M. Ionescu