E.ON Energie România a luat decizia de a suspenda temporar activitatea magazinelor E.ON (Centre de Relații Clienți), de luni, 23 martie. Măsura vine în contextul pandemiei de coronavirus.
Companie rămâne, însă, la dispoziția clienților prin intermediul canalelor de comunicare alternative, prin care poate fi oricând:
Call Center, la numerele de telefon 0800.800.900 sau 0800.800.366, unde asistentul virtual Ioana oferă permanent, simplu și rapid, informații legate de facturile de gaz/electricitate. Consultanții E.ON pot prelua apeluri și pot oferi informații și soluții de luni până vineri, între orele 8,00-20,00;
Email, la serviciiclienti@eon-romania.ro;
Prin contul E.ON Myline se pot efectua direct operațiuni legate de contul personal; clienții care nu au un cont Myline îl pot activa pe eon.ro/myline;
Prin SMS, la 0745.612.345, pentru autocitire index contor, info sold și confirmare plată;
Prin Live Chat, direct din contul E.ON Myline sau din pagina de Facebook E.ON România.
Mai multe detalii despre serviciile online puse la dispoziție de companie pot fi găsite accesând eon.ro/servicii-online.
Descoperă mai multe la Deșteptarea.ro
Abonează-te ca să primești ultimele articole prin email.