Timp de câteva zile, clienții E.ON nu se vor putea folosi de canalele de comunicare cu compania. Astfel, de vineri, 29 iulie, începând cu ora 12.00, până pe 1 august, inclusiv, acestea vor fi nefuncționale, întrucât în această perioadă compania va efectua o serie de lucrări de mentenanță la sistemul informatic. Vor fi afectate platformele digitale, Call Center-ul și magazinele E.ON, respectiv platforma digitală E.ON Myline.
Practic, pe durata lucrărilor de mentenanță, accesarea contului E.ON Myline va fi indisponibilă, la fel și serviciul serviciul Call Center, neputând fi folosit nici serviciul oferit de echipa de consultanți de pe E.ON Chat. Și asta în vreme ce alte servicii online vor funcționa cu intermitențe, cum ar fi eon.ro/contact. Prin urmare, în perioada menționată, nu vor putea fi efectuate operațiuni precum verificare sold, plată facturi, transmitere facturi etc. De reținut că, în aceste zile de mentenanță, se vor putea achita facturi, acestea urmând a fi procesate ulterior.
„Linia telefonică dedicată clienților care beneficiază de asistență tehnică este funcțională 24/7 și poate fi accesată sunând la 0232.421.999 (doar de către clienții care au contractat E.ON Serv Express, E.ON Life și E.ON Cool, precum și servicii de furnizare gaze naturale/energie electrică care au și componentă de asistență tehnică pentru a semnala defecțiuni la instalația electrică/de încălzire și la centrala termică”, au precizat reprezentanții E.ON. Din 2 august, toate aceste activități de relații cu clienții vor fi reluate.