Clienții BCR care au avut, în luna ianuarie, surpriza să constate că din conturile de card le lipsesc anumite sume după ce le-au folosit la unele bancomate din Bacău au fost anunțați că vor primi banii înapoi. De la conducerea Sucursalei „9 Mai” a acestei bănci am mai primit și asigurarea că acum bancomatele sunt sigure, că la ele pot fi folosite cardurile fără probleme. Clienții sunt însă sfătuiți să fie foarte atenți la orice nu pare în regulă la folosirea bancomatelor.
În cursul lunii ianuarie, în mai multe orașe din zona Moldovei au fost identificate ATM-uri (bancomate) unde au fost montate dispozitive de copiere a benzii magnetice (denumite skimmer). BCR a luat, atunci, toate măsurile în vederea blocării cardurilor afectate, a anunțat clienții și a întreprins toate măsurile legale pe care le are la dispoziție pentru identificarea suspecților. „Banca noastră – am mai aflat de la conducerea sucursalei băcăuane – este asigurată pentru situații de acest gen, de care însă ne dorim cu toții să numai avem parte”.
BCR a reamintit clienților, cu această ocazie, cum să se folosească fără riscuri un card bancar:
Protejați cu mâna introducerea codului PIN când efectuați tranzacții la ATM sau POS;
Nu răspundeți niciodată mesajelor primite via SMS / e-mail prin care vi se solicită date personale (numărul de card, data expirării cardului, codul PIN);
Nu scrieți niciodată codul PIN pe spatele cardului;
Nu introduceți codul PIN pe site-uri de internet și nu-l divulgați telefonic;
Anunțați imediat furtul sau pierderea cardului la unul din numerele de telefon +40213111001 sau +40213110216 valabile 24 de ore din 24;
Activați serviciul SMS alert oferit de banca emitentă a cardului – prin care sunteți înștiințat de fiecare tranzacție efectuată cu cardul.
Descoperă mai multe la Deșteptarea.ro
Abonează-te ca să primești ultimele articole prin email.