Clienții Delgaz Grid din județul Bacău care doresc să sesizeze avarii în sistemul de distribuție al energiei electrice au la dispoziție, începând din această lună, o alternativă în mediul online, mult mai rapidă și mai simplă.
Ei pot accesa site-ul delgaz.ro, secțiunea energie electrică/ rețeaua de distribuție a energie electrice/ anunță deranjamente,unde după introducerea datelor privind localizarea deranjamentului (județ, localitate, stradă, codul locului de consum, număr de telefon) vor primi un număr de înregistrare a sesizării.
Această procedură are o durată de aproximativ un minut și reprezintă o alternativă la Call Center-ul Delgaz Grid, care poate fi apelat la numărul de telefon 0800.800.929.
De asemenea, în secțiunea energie electrică/ informații utile/ întreruperi programate pot fi obținute informații legate de lucrările dintr-o localitate, străzile pe care se desfășoară aceste intervenții și intervalul orar estimat pentru finalizarea lor. Totodată, consumatorii se pot abona pentru primirea informațiilor pe e-mail despre întreruperile de energie ce îi pot afecta.