Compania Dedeman, din Bacau, a fost si in anul 2014 liderul pietei de bricolaj din România si a cincea companie de pe aceasta piata din Europa.
Piata a trecut prin patru ani dificili, care au fragmentat-o mult. Un jucator din domeniu a parasit piata, dar s-au inregistrat si trei tranzactii importante, pentru ca anul 2015 sa aduca acalmie pe piata – este concluzia unei analize publicata de portalul de specialitate BricoRetail.ro. Conform acesteia, Dedeman detine 16,5% din piata, dublu fata de urmatorul jucator, compania Arabesque, si de cinci ori mai mult decât a treia pozitionata, Ambient.
Dedeman a avut, in 2014, o crestere de 26% fata de 2013 si a ajuns la vânzari de 760 de milioane de euro.
Anul viitor va fi unul de asemenea dificil pentru bricolaj, dar Dedeman are target spre 50 de magazine in retea si un miliard de euro cifra de afaceri.
In acest an, compania din Bacau ar urma sa mai deschida magazine in Slobozia, Giurgiu, Oradea si Satu Mare, dar investitii mai sunt previzibile in Bucuresti, Iasi si Timisoara.
Descoperă mai multe la Deșteptarea.ro
Abonează-te ca să primești ultimele articole prin email.