30 noiembrie 2024

Conventiile de facturare individuala a agentului termic se schimba obligatoriu

Bacauanii racordati la sistemul centralizat de furnizare a agentului termic trebuie sa-si reinnoiasca contractul cu furnizorul. Masura se impune intrucât CET Bacau a fost declarat in faliment prin hotarârea Tribunalului Bacau nr. 795/2014, iar pentru asigurarea continuitatii serviciului public de alimentare cu energie termica, Consiliul Local al municipiului Bacau a delegat gestiunea serviciului societatii Thermoenergy Group SA Bacau care a devenit nou operator (producator si furnizor) de energie termica pentru municipiul Bacau.

Potrivit art.36 din Legea nr. 51/2006 privind serviciile comunitare de utilitati publice, raporturile juridice dintre operatori si utilizatorii serviciului de utilitati publice sunt de natura contractuala. In consecinta, furnizarea energiei termice de catre noul operator Thermoenergy Group SA nu poate avea loc decât pe baza de contracte/conventii de facturare individuala incheiate in nume propriu.



„Pentru a nu pune in pericol calitatea si continuitatea serviciului public in sezonul cald si pentru a se putea acorda ajutoarele de incalzire potrivit HCL nr. 221/6.01.2014, completata cu HCL nr. 230/20.10.2014, in conditii de legalitate ii invitam pe consumatorii nostri la Centrele de relatii clienti in vederea perfectarii contractelor de furnizare/conventiilor de facturare individuala.”
Radu Cristian Palade, director Thermoenergy Group SA Bacau.

Unde ne adresam

Persoanele interesate sa-si reinnoiasca contractul cu furnizorul de agent termic se pot adresa Centrelor de relatii clienti (ale fostului CET Bacau) din strada Aviatorilor in incinta PT 33 (pe lânga Evidenta Populatiei), strada Trandafirilor la PT 42 (in spatele magazinului „Luceafarul”), strada Aprodu Purice la PT 61 (lânga Gradinita „Crai Nou”), strada Pictor Andreescu in PT 12 (vis-a-vis de Medicina Legala) si pe strada Miron Costin la PT 6 ( in apropiere de cabinetele medicale). La adresele respective, bacauanii gasesc formulare tipizate in care trebuie sa completeze datele din buletin.

La contractul respectiv, consumatorii trebuie sa anexeze copie dupa cartea de identitate a proprietarului si copie dupa contractul locuintei. In unele asociatii de proprietari se intâmpla ca persoanele in necunostinta de cauza sa solicite sprijinul administratorului in vederea completarii documentelor.

„S-a intâmplat sa vina unii locatari si la noi. De teama sa nu greseasca mi-au cerut ajutorul atunci când au venit sa-si achite intretinerea. I-am indrumat unde aveau neclaritati, insa, documentele respective se completeaza in centrele de relatii clienti, acolo unde se gasesc si formularele pentru contract.”
Vasilica Floares, administrator la Asociatia de proprietari nr. 51

Pentru perfectarea noilor documente, pe la centrele de relatii clienti trebuie sa treaca inclusiv proprietarii care beneficiaza de distributie pe orizontala a agentului termic.



spot_img
Ce condiții trebuie să îndeplinească articolul
spot_img
- Advertisement -