Mai multi bacauani care au ales ieri sa faca un drum pana la singurul Centru de Relatii cu Clientii al furnizorului de energie si gaz care a mai ramas in Bacau au plecat mai nervosi decat au venit. Aceasta pentru ca au stat la rand ore in sir, in soare si nici nu au reusit sa isi rezolve problema. "Este inacceptabil ce se intampla. Niste conditii ingrozitoare, sa nu ai unde sa ceri o informatie, sa stai in soare fara un pahar cu apa. Platim degeaba", ne-a spus Ion Barladeanu. Compania E-ON sustine insa ca si-a reorganizat activitatea tocmai in sensul de a pune la dispozitia clientilor alte canale de comunicare, usor accesibile. "Ca alternativa, recomandam sa acceseze alte canale de comunicare cum sunt numerele de telefon 0801.000.939 (pentru energie electrica) si 0801.000.366 (pentru gaze naturale), email, fax (0265.200.367) sau posta (OP 1, CP 10 Targu Mures)", a precizat Corneliu Zait, purtatorul de cuvant al companiei. Pe de alta parte, la inceputul anului, compania a fost amendata de Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorului Bacau tocmai pentru ca operatorii nu raspundeau la telefon, nici macar pentru a prelua seria contoarelor de la consumatorii care au optat pentru autocitire si pentru a emite in baza acestora facturile. (A. Gavrila)