18 octombrie 2024
EvenimentCheltuielile românilor cu alimente au crescut cu 50% în 2023, conform analizei...

Cheltuielile românilor cu alimente au crescut cu 50% în 2023, conform analizei USDA

București, 23 iulie 2024 – Cheltuielile românilor cu alimente în magazinele fizice au crescut față de anul precedent, conform unui raport recent al Departamentului pentru Agricultură al Statelor Unite (USDA).

Potrivit calculelor realizate de USDA, românii au cheltuit 33,6 miliarde de dolari în magazinele alimentare în ultimul an, ceea ce reprezintă o creștere de 46% comparativ cu 2022.



Retailerii de produse alimentare continuă să domine piața din România, cei nouă cei mai mari jucători atingând cifre record de vânzări în 2023.

Lidl și Kaufland au înregistrat o creștere a vânzărilor de peste 17,3%, în timp ce Profi a raportat o creștere de 13,5%. Metro a înregistrat o creștere de 15,4%, Mega Image 16,1%, iar Penny a avut o creștere impresionantă de 18,8%. Auchan și Selgros au raportat, de asemenea, creșteri, de peste 7% fiecare.



spot_img
spot_img
- Advertisement -

Ultimele știri

spot_img