Contribuabilii la bugetul statului vor putea primi, de la 1 iulie, prin intermediul Spatiului Privat Virtual (SPV) si „Certificatul de atestare fiscala” si „Deciziile referitoare la obligatiile de plata accesorii” – a anuntat Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF).
SPV este un serviciu electronic pentru de depunerea / primirea documentelor in relatia cu autoritatea fiscala, usor de accesat, care nu implica nici un cost si care poate fi accesat de pe orice dispozitiv mobil cu o conexiune la internet. Este disponibil permanent pentru a primi un act administrativ fiscal si permite vizualizarea obligetiilor de plata, sa depui electronic declaratii fiscal si sa primesti electronic documente si acte administrative-fiscale.
Persoanele care sunt în posesia unui act administrativ fiscal (decizia de impunere sau decizia de calcul accesorii, de exemplu) se pot înregistra online în SPV. Cele care nu detin un act administrativ fiscal trebuie sa se deplaseze o singura data la sediul oricarei administratii fiscale pentru verificarea datelor înscrise în actul de identitate de catre inspectorii fiscali.
Descoperă mai multe la Desteptarea.ro
Abonează-te ca să primești ultimele articole prin email.