15 ianuarie 2025

Call Center pentru companii


Romtelecom cucereste un nou domeniu

Romtelecom Business Solution a inaugurat, vineri, un Call Center pentru externalizarea afacerilor. Serviciul este destinat companiilor din Romania si din strainatate. Pentru piata muncii, Call Center-ul va insemna 300 de noi locuri de munca in Bacau.

Romtelecom Business Solutions a intrat intr-un nou domeniu prin deschiderea unui call center pentru externalizarea proceselor de afaceri, destinat companiilor din tara si strainatate. Inaugurarea a avut loc la sfarsitul saptamanii trecute si a beneficiat de prezenta prefectului judetului, Constantin Scripat, a inspectorului guvernamental Gheorghe Hura si a sefilor unor institutii deconcetrate: IPJ Bacau, IJSU, STS etc. Romtelecom va efectua pentru companii diverse operatiuni, cum ar fi colectarea debitelor, actualizarea datelor, facturarea si plata serviciilor, promovarea si vanzarea produselor, ordonarea mesajelor trimise prin fax si e-mail. In loc ca o firma sa plateasca 3, 4 sau 10 angajati care sa-i sune pe clientii datornici sau pe potentialii clienti, la lansarea unui produs, vor putea apela la Romtelecom, care are deja o echipa specializata in aceste servicii. Bacaul a fost ales pentru ca are doua universitati serioase si poate asigura personal cu inalta calificare. “Avem agenti care vorbesc cursiv engleza, franceza, germana. Unul dintre angajatii nostri vorbeste si japoneza”, a afirmat George Makowski, director executiv comercial, segment Business. Romtelecom are o experienta indelungata in administrarea de call center-e de business, "de aceea acest nou domeniu de activitate a fost un pas natural pentru a servi mai bine si mai complet afacerile romanesti”, a mai declarat George Makowski. Romtelecom opereaza call center-ul aplicand procesele si software-ul care si-au dovedit deja eficienta in cadrul activitatii companiei. Managerii Romtelecom vor administra operatiunile din cadrul call center-ului, inclusiv cele de training pentru agenti, in timp ce o companie separata va asigura personalul necesar, in functie de contractele incheiate. Call Center-ul deschis de Romtelecom in Bacau va stimula afacerile, va atrage bani si va crea 300 de locuri de munca.
Silvia Patrascanu





spot_img
Ce condiții trebuie să îndeplinească articolul
spot_img