De doua zile o intreaga scara de bloc este lipsita de apa rece. Compania de Apa a stabilit ca o persoana necunoscuta a intervenit in caminul de apometru si a inchis robinetul, fara sa anunte pe nimeni. Mai mult, a defectat robinetul. Acesta va fi inlocuit astazi, dupa care va fi reluata furnizarea apei.
Bacauanii care locuiesc pe strada Miron Costin, scara C, s-au trezit luni dimineata ca la robinetele din apartamentele lor nu mai curge niciun strop de apa rece. Cei mai multi dintre ei nu s-au agitat cine stie ce. S-au resemnat si si-au facut proviziile necesare de apa, apeland pe la vecinii de la celelalte scari. Dar furnizarea apei nu a fost reluata nici dupa o zi si jumatate, lucru resimtit din plin mai ales de catre cei batrani si bolnavi, care nu se pot deplasa. Exasperat de situatie, pana la urma, un octogenar a inceput sa dea telefoane peste tot. "Am sunat si la primarie, si la RAGC (Compania de Apa – n.n.), dar nimeni nu a putut sa-mi spuna de ce s-a oprit si cand se va da drumul la apa, ni s-a plans Mircea Iosebica, str. Miron Costin, bl. 4, sc. C, ap. 9. Nimeni nu ia nicio masura. Eu am 81 de ani. Nu pot sa ma duc dupa apa. De doua zile nu am. Ce ma fac?"
Numai asociatia de proprietari nu stia
Blocul face parte din Asociatia de proprietari nr.56. Conducerea acesteia nu a aflat, insa, decat ieri, in jurul orei 13.00, despre problema locatarilor de la scara C. "Nu ne-a anuntat nimeni ca nu este apa la scara C, ne-a declarat Narcis Popescu, presedintele asociatiei. Au dat telefoane peste tot, numai la asociatie, nu." Sesizata de catre locatar si redactorii nostri, conducerea Companiei Regionale de Apa Bacau (CRAB) a trimis la fata locului o echipa pentru a stabili care este cauza lipsei de apa. Cert e ca nu a fost vorba despre nicio lucrare a companiei, in zona. "Cei de la companie au verificat si au gasit robinetul inchis in caminul de apometru. L-a inchis cineva, nu se stie cine, si nu l-a mai putut redeschide, pentru ca l-a defectat." Acest lucru a fost confirmat si de catre reprezentantul CRAB. "A fost rupt robinetul de la bransament, in cursul lucrarilor efectuate de unul din locatari. Am trimis deja o echipa care sa inlocuiasca robinetul. Este clar ca dupa aceasta sistare, apa va curge tulbure la robinete", a precizat din partea secretariatului CRAB, Mihaela Murar. Robinetul de la bransament va fi inlocuit astazi, insa, lucrarea necesita sistarea apei pentru toata asociatia, pana la finalizarea ei. (Elena T. & Andreea G.)