.Compozitor iranian de muzică sufi/mistică persană, virtuoz al tanbour-lui, vechi instrument cu coarde, şi vocalist. Este la a patra colaborare cu artişti din Bacău, acum, la Zilele Centrului „George Apostu”, face parte din distribuţia spectacolului „7 scrisori cu autoaprindere”, după un volum al poetei Forugh Farrokhzad, traducere Gheorghe Iorga, scenariul şi regia Gheorghe Geo Popa. Redăm câteva idei dintr-o convorbire cu artistul iranian.
Cu o istorie de peste 7.000 ani, tanburul însuși poartă caracteristici străvechi și o doză de nostalgie. Munca mea gravitează constant în jurul acestui instrument, atașându-i diferite forme muzicale ce poartă amprenta felului meu de a fi. Secvențele ritmice, armonia și frumusețea acestor versuri plac auzului și ridică sentimentele fiecărui receptor, dincolo de naționalitate, cultură ori limbă.
În ultimii şase ani, România este a doua mea casă unde am concertat, explorat, creat și dezvoltat diverse proiecte și colaborări muzicale cu muzicieni cunoscuți, am avut zeci de concerte nu doar în România, dar și în străinătate.
Am profundă admirație și recunoștință pentru întreaga echipă a Centrului de Cultură „George Apostu” care a pus atâta entuziasm, bucurie și muncă consecventă pentru a permite culturii persane să strălucească și să se facă cunoscută. Mai mult, percepția remarcabilă a profesorului Gheorghe Iorga, cunoștințele sale temeinice despre arta și literatura persană, reprezintă o contribuție cu adevărat semnificativă nu numai la activitatea Centrului și la viața culturală din Bacău, ci și la promovarea culturii persane în România. De asemenea, îi sunt recunoscător domnului Geo Popa, directorul Centrului de Cultură „George Apostu”, care, fiind el însuși un adevărat artist, a jucat întotdeauna un rol important în expunerea artei persane autentice.