6 noiembrie 2024

Afacerile Dedeman: peste 600 de milioane de euro in 2013

Afacerile Dedeman, cel mai mare retailer de bricolaj din România, cu 37 de magazine la nivel national, au depasit pragul de 600 milioane de euro in 2013, in crestere cu 12%, depasind estimarile initiale de evolutie.

Compania miza in cursul anului trecut pe o o crestere a business-ului de 8%. “Am incheiat anul 2013 cu o cifra de afaceri de 2,679 miliarde lei, ceea ce inseamna aproximativ 606 milioane euro. Ne-am atins si chiar depasit obiectivul, in 2012 având o cifra de afaceri de 541 milioane de euro”, a declarat, pentru publicatia electronica wall-street.ro, Dragos Paval, presedinte si CEO al Dedeman. Dedeman a fost inclusa de curând in topul celor mai mari retaileri in bricolaj din Europa Centrala si de Est de catre compania de cercetare PMR.



Cu vânzari care la nivelul anului 2012 au depasit pragul de jumatate de miliard de euro, Dedeman a reusit sa ia fata unor mari jucatori internationali din regiune, precum Leroy Merlin sau Castorama, cât si nemtii de la OBI sI se claseaza pe locul cinci.

Dedeman a deschis in cursul anului trecut si segmentul de vânzari online, iar pentru acest an tinteste vânzari de 4 milioane de euro.

“Magazinul online este activ deja in toata România. Speram ca intr-un interval nu prea indepartat vânzarile online sa reprezinte procente importante din cifra noastra de afaceri.

Strict pentru 2014 estimam vânzari in jur de 4 milioane de euro”, a mai precizat Dragos Paval.




Descoperă mai multe la Deșteptarea.ro

Abonează-te ca să primești ultimele articole prin email.

Articolul precedent
Articolul următor
spot_img
spot_img
Ce condiții trebuie să îndeplinească articolul

Alte titluri

spot_img
- Advertisement -

Ultimele știri