Elevii si profesorii de la Colegiul Economic „Ion Ghica” Bacau sunt implicati intr-un amplu proiect Leonardo da Vinci, intitulat „Intership Network: a path to intercultural and vocational competences”, care a aparut in urma identificarii mai multor probleme comune in scolile partenere cum ar fi lipsa informatiilor si a contactelor la nivel national si international cu agentii economici dispusi sa organizeze stagii de practica pentru elevi, lipsa de flexibilitate si mobilitate pe piata muncii.
„Obiectivul principal al proiectului INPath este realizarea unui ghid pentru elevi care sa prezinte companii care sunt dispuse sa ofere stagii de practica elevilor straini si sa ofere asistenta acelora care doresc sa participe la astfel de activitati”, a declarat prof. Cristina Stoica, coordonator proiect.
Cea mai recenta vizita de proiect a avut loc in Ungaria, la Scoala din Kaposvár. Programul de lucru din cadrul proiectului a cuprins, printre altele, discutii legate de forma finala a ghidului InPath, consultari despre versiunea electronica a ghidului multilingvistic, prezentarea informatiilor existente pe site-ul proiectului, vizite la agenti economici si parteneri ai scolii din Ungaria, care pot oferi stagii de formare elevilor.
Partenerii Colegiului Economic „Ion Ghica” Bacau in acest proiect sunt Berufskolleg Ostvest des Kreises Recklinghausen, Schule der Sekundarstufe II, Berufliches Gymnasium – Datteln, Germania, Ekomomska sola Murska Sobota, Murska Sobota, Slovenia, Görele Cok Programlı Lisesi, Giresun, Turcia, Eötvös Loránd Müszaki Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium – Kaposvár, Ungaria.
O activitate importanta din cadrul programului de lucru a fost un workshop in care elevii participanti din toate echipele au schimbat pareri despre companiile din domeniul serviciilor si de productie care pot oferi stagii de formare, si despre conditiile impuse de companii elevilor practicanti, conditii ce pot fi gasite in ghidul InPath.
Descoperă mai multe la Deșteptarea.ro
Abonează-te ca să primești ultimele articole prin email.