Conducerea Grupului Bacau al BRD-Groupe Societe Generale a organizat, ieri, o intalnire cu presa in cadrul careia a prezentat noi produse ale grupului, un bilant al primului trimestru dar si strategia de dezvoltare pentru perioada urmatoare. aPerformantele financiare si comerciale ale BRD-GSG in cursul primului trimestru din 2008 au fost excelente, banca inregistrand o crestere a venitului net bancar de 40% fata de aceeasi perioada a anului trecut. In acelasi timp, BRD este prezenta in tot mai multe locatii, numarul unitatilor ajungand deja la 33 in Bacau si Vrancea, judetele care compun Grupul Bacau. De altfel, nu vom opri extinderea. Vom deschide agentii peste tot unde va fi nevoie. Suntem o banca de proximitate, insotim clientul acolo unde ne cere”, a declarat Daniela Burlacu (foto), directorul executiv al Grupului. Reprezentantii BRD-GSG au prezentat gama Expert, o oferta de finantare dedicata profesiunilor liberale. Printre noutatile oferite de BRD se numara creditul Expert Dedicat pentru nevoi personale si creditul de nevoi profesionale cu ipoteca. Ciprian Mazilu, director clientela retail, a prezentat creditele imobiliare BRD cu dobanzi de la 5,75% pe an, 30 de ani durata si pana la 70% grad de indatorare, explicnd ca specialistii bancii au sesizat o crestere a dorintei de economisire din partea clientelei. aConsiderand aceasta tendinta ca pe un lucru bun, BRD incearca sa o incurajeze, oferind clientilor sai conturile de economii Atustart, Atusprint si Atucont, cu dobnzi de la 8,75%, care nu se impoziteaza”, a mai precizat directorul Ciprian Mazilu. In acest an reteaua BRD GSG se va extinde cu zece noi unitati in Grupul Bacau.
Scris de Codrin Pop
Descoperă mai multe la Desteptarea.ro
Abonează-te ca să primești ultimele articole prin email.