Cu ceva timp in urma, hainele si in special tricourile facute la comanda (personalizate) erau considerate ca ceva adresat doar unor companii, unor firme ce aveau bugete mari si aveau ceva important de spus. Azi insa, datorita progreselor tehnologice, unei piete competitive, a unei cereri tot mai mari, aceasta personalizare a articolelor de imbracaminte s-a mutat dinspre segmentul de top catre clasa medie.
Oricine poate cumpara un anumit tricou si sa il inscriptioneze cu ce vrea. Mai mult de atat, firmele pot sa promoveze cu usurinta un anumit produs, unumite servicii sau oferte speciale prin intermediul unei simple comenzi. Dintre cele mai des intalnite articole in aceasta mare categorie de produse merita sa amintim importanta tricourilor.
Acestea au preturi mai mult decat accesibile, pot fi purtate in aproape orice context, se tiparesc usor si permit o imprimare exemplara, prin suprafetele disponibile (spatele si fata). Vezi aici tricouri personalizate ce sa poata fi folosite intr-o multime de campanii, promotii sau pot sa fie daruite. Trecand peste explicatiile si introducerile prea lungi, haideti sa privim cateva astfel de lucruri pe care oamenii le vehiculeaza, referitor la aceste obiecte personalizate:
1. Tricourile personalizate trebuie sa fie extrem de complexe pentru a avea efectul dorit.
De cele mai multe ori, uitam ca simplitatea este frumoasa. Mai mult decat atat, ea poate fi extrem de eficienta, daca este echilibrata in mod corect – astfel nu trebuie sa lipseasca din designul unor astfel de tricouri logo-ul, denumirea companiei, poate site-ul si un strop de culoare!
2. Ele pot sa fie purtate doar in interior.
Aceste tricouri pot sa fie folosite si de promoterii stradali, in mare parte a anului – pot fi luate peste o bluza cu maneca lunga, de aceeasi culoare, daca temperatura o cere.
3. Tricourile personalizate au o durata prea scurta de utilizare.
Din contra! Precum orice articol de imbracaminte, ele pot sa fie folosite luni sau chiar ani de zile. Desigur, lucrul acesta nu inseamna ca nu trebuie sa avem grija la modul in care le stocam, le folosim si mai ales le spalam! Indicatiile producatorului ne pot fi deosebit de utile. Totusi se evita spalarea in masina, utilizarea detergentilor puternici sau a apei la o temperatura foarte ridicata.
4. Tricourile personalizate necesita investitii prea mari.
Dupa cum am spus chiar in prima parte a articolului, acestea pot fi realizate fie la bucata, fie la set. Cu cat setul comandat e mai mare, cu atat pretul pe bucata poate sa fie mai mic, deci mai avantajos. Costurile de transport sunt de asemenea mici.
5. E nevoie de un design prea costisitor pentru a fi remarcate.
Nu e nevoie sa ne gasim un designer sau un grafician pentru realizarea unor astfel de tricouri personalizate! Dimpotriva, putem sa punem noi cap la cap toate elementele sau sa profitam de sprijinul oferit de firmele de tipar digital sau tipografiile specializate.
Pentru mai multe informatii acceseaza oferta de tricouri personalizate prin Bursa de Print si comanda modelele ce ti se potrivesc cel mai bine. Vei obtine consultanta de care ai nevoie pentru a alege solutiile cele mai potrivite.
Bursa de print
Str. Industriilor nr 56, bl 4, sc b, ap 52, sector 3, Bucuresti
Tel: 0212 086 333