Romtelecom, unul dintre cei mai mari operatori locali de comunicatii, cu aproape cinci milioane de abonamente la servicii de telefonie fixă, date, internet si televiziune, a redus cu 8 zile termenul de plata în care facturile pot fi achitate fara penalizari si a majorat penalizarile intârzieri, potrivit unei notificari transmise de operator clientilor prin intermediul facturilor.
„Începând cu factura emisa în octombrie 2013 se modifica termenul maxim de plata a acesteia, de la 22 de zile la 14 zile de la data emiterii. Începând cu aceeasi factura, se modifica si cuantumul penalitatilor de întârziere, de achitat pâna la plata integrala a datoriei, la procentul de 0,5%/zi, calculate asupra valorii neachitate“, se arata in notificare.
Pâna acum, penalitatile erau de 0,15% pentru întârzieri la plata de pâna la 15 zile, respectiv 0,35% pentru întârzieri la plata mai mari de 16 zile, pâna la desfiintarea serviciilor. In cazul in care clientii nu sunt de acord cu modificarile propuse de Romtelecom, pot rezilia contractul daca transmit companiei prin scrisoare recomandata o notificare de reziliere.