28 noiembrie 2024

E.On raspunde si mai greu la telefoane

Preluarea apelurilor privind avariile în retelele de energie se realizeaza cu unele întârzieri, ca urmare a unor lucrari la infrastructura IT. Activitatea de înregistrare a sesizarilor primite de la consumatori necesita, în aceasta perioada, un timp mai îndelungat, ca urmare a unor lucrari pe care compania E.On Moldova Distributie le realizeaza la sistemul informatic ce deserveste serviciul de Call Center. Lucrarile de modernizare a infrastructurii informatice sunt programate sa dureze pâna la sfârsitul acestei saptamâni. E.ON Moldova Distributie le cere scuze clientilor pentru inconvenientele create astfel si îi roaga sa astepte timpul necesar pentru preluarea apelurilor de catre operatori.

Prin intermediul Telverde, consumatorii pot semnala întreruperi ale alimentarii cu energie electrica, situatii cu potential de risc de accidente, cum ar fi: tablouri electrice, posturi de transformare si firide neîncuiate ori cu sistemul de închidere deteriorat, stâlpi sau conductoare cazute la pamânt. Serviciul este disponibil non-stop la numarul de telefon 0800 800 929, apelabil din principalele retele de telefonie fixa sau mobila, fara costuri pentru client.





spot_img
Ce condiții trebuie să îndeplinească articolul
spot_img
- Advertisement -
Comandat de Partidul Alianța pentru Unirea Românilor Bacău, CMF 11240014