Facturile de electricitate emise de E.On Moldova nu se vor mai putea achita la oficiile postale. Masura a intrat in vigoare de la 1 iulie, “din motive care tin de optimizarea canalelor puse la dispozitia clientilor pentru plata facturii de energie electrica”, dupa cum precizeaza un comunicat E.On. “Incercam astfel sa reducem neplacerile cauzate de neinregistrarea efectuarii platilor in termenul inscris pe factura si sa eficientizam procesul de incasare prin extinderea canalelor moderne si rapide de plata”, spune purtatorul de cuvânt E.On Moldova, Sorin Munteanu. Cu alte cuvinte, platile efectuate prin posta complicau si ingreunau traseul banilor si erau de multe ori inregistrate de E.On dupa scadenta facturii, ceea ce a produs neplaceri clientilor. Cum mijloacele de inregistrare a platii utilizate de Posta nu s-au adaptat la cerinte, E.On a decis sa apeleze la alte modalitati mai rapide de incasare si inregistrare a platilor. Printre acestea se numara plata in numerar la partenerii care folosesc sistemul PayPoint, fara nici un comision. De asemenea, se pot face plati prin banci, prin ATM-uri, online prin portalul Myline, etc. Posta Româna pierde astfel inca o sursa de venituri prin rezilierea contractului cu E.On, intrucât nu mai beneficiaza de comisionul provenit din plata facturilor.