28 noiembrie 2024

Institutul Bancar Român – Centrul Zonal Asociat Bacau lanseaza trei programe de perfectionare profesionala autorizate de catre Autoritatea Nationala pentru Calificari

Certificate recunoscute national si european

Curs „Agent de vânzari directe (produse financiar-bancare)”



Programul „Agent de vânzari directe (produse financiar – bancare)” presupune vânzarea in mod activ a acestor produse, prin contactarea directa a potentialilor clienti si sustinerea de prezentari cu un dinamism deosebit, fie la locul de munca al acestora, fie la domiciliu, in magazine sau in alte locuri publice. Obiectivul acestui program este dezvoltarea/perfectionarea abilitatilor si aptitudinilor esentiale pentru activitatea de vânzare, precum si crearea de competente si imagine personala, care pot conduce spre succes in orice proces de relationare cu clientul. Cursantii vor asimila astfel tehnici si strategii destinate atragerii si fidelizarii portofoliilor de clienti. Cursul are un grad de interactivitate extrem de mare dat de o multitudine de jocuri de rol si scenarii pe baza de situatii problematice concrete in vânzare, exemple de motivare si automotivare etc.

Curs „Colector / recuperator creante / debite”

Programul „Colector (recuperator) creante / debite” presupune dezvoltarea competentelor: intocmirea dosarelor de colectare/recuperare a creantelor de la debitori, negocierea planului / programului de recuperare a creantei, administrarea activitatii de colectare prin telefon, notificarea debitorilor si girantilor, administrarea activitatii de colectare pe teren, monitorizarea respectarii intelegerilor de plata agreate cu debitorii / girantii si raportarea stadiului colectarii/recuperarii creantelor / debitelor din portofoliu.

Curs „Ofiter operatiuni financiar – bancare”

„Ofiter operatiuni financiar – bancare” este o ocupatie necesara pe piata muncii datorita nevoii de imbinare a abilitatilor de consiliere a clientilor si promovare a produselor / serviciilor financiar – bancare cu cele legate de procesarea si administrarea operatiunilor. Prin acest program se dezvolta competente privind consilierea clientilor, procesarea operatiunilor financiar – bancare, administrarea operatiunilor derulate si gestionarea portofoliului de clienti.

 

La toate cele trei programe de perfectionare autorizate de ANC trainer este Daniela Burlacu – are o experienta de peste 25 de ani in sistemul bancar românesc, activând in primii 10 ani in cadrul Bancii Nationale a României.

Conditii minime de participare:

– promovarea unui test initial tip grila pentru dovedirea competentelor specifice de baza in domeniul financiar – bancar si a competentelor generale ce tin de aplicarea normelor legale referitoare la securitatea si sanatatea in munca si in domeniul situatiilor de urgenta, aplicarea programului de cunoastere a clientelei, aplicarea normelor de asigurare a securitatii informatiilor financiar – bancare;

– studii medii / superioare.

CERTIFICAREA:

Participantii care obtin media finala de cel putin 7 (sapte) la evaluarea finala a cursului / cursurilor (ce consta intr-un test scris si o proba orala) vor primi un certificat de absolvire si suplimentul descriptiv al certificatului in care se mentioneaza competentele generale si specifice dobândite. Certificatul este recunoscut la nivel national de Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale, Ministerul Educatiei Nationale si Inspectoratul Teritorial de Munca, dar si in U.E., in urma apostilarii.

Actele necesare inscrierii:

– copie diploma de bacalaureat / licenta

– copie act identitate

– formular de inscriere

Pentru transmiterea dosarului de inscriere si plata taxei de participare, candidatii se pot adresa:

SAVU EMANUELA, e-mail: emanuela.savu@ibr-rbi.ro, tel: 0372.394.424, Mobil: 0748886803

BURLACU DANIELA, e-mail: daniela.burlacu@ibr-rbi.ro., inclusiv la sediul Centrului Zonal Asociat Bacau al Institutului Bancar Român din strada Vasile Alecsandri nr.41 Bacau

 

Institutul Bancar Român – Centrul Zonal Asociat Bacau organizeaza aceste trei programe de perfectionare la sediul din strada Vasile Alecsandri nr. 41, etaj 2, Cladirea General Proiect Bacau, asigurând lectori specializati, suportul de curs, certificat de absolvire la finalizarea cursului, baza materiala necesara pe durata desfasurarii cursului.

 

Cursul „Agent vânzari directe produse financiar – bancare” incepe pe 29 iunie 2013, cel de „Colector / recuperator creante / debite” pe 10 iunie 2013, iar cursul „Ofiter operatiuni financiar – bancare” pe 15 iunie 2013. Pentru ca Centrul Zonal Asociat al INS Bacau isi incepe acum activitatea de perfectionare profesionala, taxele de participare la aceste trei cursuri sunt promotionale. Cursurile vor fi reluate in sesiunea din toamna, incepând cu luna septembrie.



spot_img
Ce condiții trebuie să îndeplinească articolul
spot_img
- Advertisement -
Comandat de Partidul Alianța pentru Unirea Românilor Bacău, CMF 11240014