La Varșovia, are loc, în perioada 29 noiembrie – 1 decembrie 2024, Târgul Internațional de Turism al Poloniei, în cadrul căruia, companii, agenții, organizații, asociații și instituții de profil din Polonia, precum și din străinătate, vor prezenta o varietate de produse și servicii turistice, o bună șansă de a descoperi ultimele tendințe de pe piața turistică și de a stabili contacte de afaceri.
Consiliul Județean Bacău (CJ), prin Serviciul Public Județean pentru Promovarea Turismului și Coordonarea Activității de Salvamont Bacău (SPJPTCAS) va participa la acest important târg de turism, sub denumirea ,,Visit Bacău”, alături de o delegație a Ministerului Economiei, Antreprenoriatului și Tursimului (MEAT), sub umbrela căruia se vor mai afla și alți expozanți din țară, printre care: Asociația de Turism ,,Karpaten”, Asociația pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului Prahova (APDT), ,,Bine ați venit în Bucovina”, ,,România Atractivă”, ,,Tulcea County Danube Delta”, Federația Industriei Hoteliere din România (FIHR), ,,Visit Maramureș”, ,,Visit Oradea”, ,,Visit Borșa”, ,,Mamaia – Constanța Black Sea Coast”, Compania de Turism ,,Eastern European Experience”, Compania de Turism ,,Absolute Guides” etc.
Pe perioada celor trei zile ale târgului, vizitatorii vor avea ocazia să participe la demonstrații de meșteșug, să se bucure de muzică tradițională românească și să descopere gusturile autentice ale produselor noastre tradiționale.
,,Îi așteptăm la standul nostru pe toți iubitorii de călătorii, unde trecutul și prezentul se întâlnesc pentru a celebra cultura și tradiția românească”, a spus Anca Stancu, consilier la Direcția Generală de Turism din cadrul MEAT.
De altfel, MEAT a demarat o campanie de promovare outdoor a României, care s-a desfășurat în orașele Varșovia și Cracovia din Polonia, în perioada premergătoare acestui târg de turism (16.11 – 15.12. 2024), obiectivul acesteia fiind acela de a crește vizibilitatea României ca destinație turistică și de a genera un volum semnificativ de turiști polonezi și interes din partea acestora.
Campania de promovare outdoor a României a inclus: un mesh în cadrul Aeroportului Cracovia, un ecran digital în stația de autobuze din Cracovia, un total de 1.854 ecrane digitale (în 309 tramvaie) și 400 ecrane LCD (în 175 de autobuze) în Varșovia, precum și postere cu autocolant distribuite în 54 de autobuze, alături de ecrane digitale în principalele gări din Varșovia, inclusiv Gara Centrală, Gara de Vest și Gara de Est, precum și amplasarea a 29 de ecrane digitale în zona emblematică `Varșovia Rotunda`, una dintre cele mai renumite și aglomerate locații din oraș.
,,Prin intermediul acestei campanii outdoor în Varșovia, înainte de Târgul Internațional de Turism `TT Warsaw`, care se desfășoară în perioada 29 noiembrie – 1 decembrie 2024, se urmărește consolidarea poziției noastre pe piața turistică internațională și atragerea atenției publicului polonez către România. Această inițiativă reprezintă o oportunitate excelentă de a valorifica conexiunile aeriene directe și de a spori sosirile de turiști din Polonia, sprijinind astfel touroperatorii, agențiile de turism și companiile aeriene ce își desfășoară activitatea în această țară.
Campania se desfășoară în contextul în care Polonia este unul dintre cei mai importanți parteneri comerciali ai României din regiune, anul 2024 marcând 105 ani de la stabilirea relațiilor diplomatice dintre România și Republica Polonă”, se menționează pe site-ul MEAT.
Romulus-Dan BUSNEA