23 septembrie 2024
ActualitateCadouri aniversare pe care le poți primi de la companiile cu care...

Cadouri aniversare pe care le poți primi de la companiile cu care interacționezi

În multe filme și seriale americane se poate observa că, dacă mergi la restaurant de ziua ta, ai parte de un desert gratuit sau chiar de alte avantaje. Și în România există astfel de locații HoReCa, deși cele mai multe propun tort gratuit doar pentru cei care își serbează ziua de naștere în mod organizat, cu rezervare, invitând un număr mare de prieteni sau membri de familie.

Cert este că, de ziua ta, ai posibilitatea de a te bucura de unele avantaje speciale, în spiritul festiv al aniversării. Mai mult decât atât, unele astfel de extra beneficii sunt valabile și de ziua onomastică. Spre exemplu, dacă te numești Ion sau Ioana, ai putea primi o băutură gratuită într-o rețea de supermarketuri, pe 7 ianuarie (promoție existentă în anii trecuți). Desigur, aceste campanii diferă de la un moment la altul, de la un comerciant la altul.



Magazinele cu bunuri de larg consum, mereu aproape de clienți

Pentru că am amintit de magazinele cu dominantă alimentară (hipermarketuri, supermarketuri, chiar mici magazine de proximitate aparținând unor rețele moderne de retail), trebuie spus că multe dintre acestea au lansat programe de fidelizare pe bază de card client – card fizic sau digital. În contul virtual asociat unui astfel de instrument de marketing se alocă de obicei, de ziua de naștere a utilizatorului, un cupon de reducere sau o gratuitate. Este modul prin care retailerul îi arată clientului că susține relația comercială pe termen lung.

Practic, este o investiție în reputația de brand, prin asocierea mărcii cu un eveniment fericit din viața clientului. Până la urmă, primim cadouri doar de la persoanele apropiate, nu-i așa?! Exact acest lucru își dorește respectiva companie: să intre în cercul de prieteni al clientului. Astfel de mecanisme sunt de tip win – win, adică ambele părți câștigă. Magazinul are perspective favorabile în plan financiar pe termen lung, iar clientul se bucură de un cadou de moment.

Și alte rețele comerciale cu bunuri de larg consum procedează similar, de exemplu unele de tip drogherie. De asemenea, carduri cadou sau carduri de reducere în context aniversar pot fi oferite și prin programele de fidelizare inițiate de magazine din industria modei, de rețele HoReCa (inclusiv fast-food-uri) și chiar de comercianți din sfera de bunuri de folosință îndelungată (mobilă, bricolaj).

Foto interior aici

Bonus de ziua ta pe platformele de jocuri de noroc online

Un domeniu demn de menționat este cel al jocurilor de noroc pe internet. Cadrul de desfășurare a acestor forme de divertisment online este clar reglementat în România, din punct de vedere legal. Astfel, clienții au parte de servicii de calitate, în deplină siguranță, colectându-se în mod corect taxe și impozite în urma sesiunilor de gambling. Prin natura desfășurării acestei relații comerciale de prestare servicii de divertisment, clientul este obligat să își deschidă un cont de utilizator. Identitatea sa va fi verificată atent, exact ca la deschiderea unui cont bancar.

Așadar, cazinoul online sau casa de pariuri online știe totul despre fiecare jucător, inclusiv ziua de naștere. Ca utilizator, poți primi un bonus de ziua ta la sloturi, live casino sau pariuri sportive, trebuie doar să îl accepți și să îl folosești conform termenilor și condițiilor respectivei acțiuni promoționale. Cadoul poate consta în rotiri gratuite la păcănele online sau chiar în bani bonus, cu sau fără depunere.

Bonus de ziua ta în alte situații comerciale

Zi de zi, interacționăm cu o mulțime de companii de la care achiziționăm produse și servicii. Cele cu care avem o relație comercială continuă ne pot acorda frecvent diverse extra beneficii, tocmai pentru a ne arăta că prețuiesc activitatea noastră în materie de achiziții. Trebuie doar să acceptăm ca datele personale să fie folosite în scop de marketing, în condițiile legale menționate de politica europeană GDPR.

Astfel, o agenție de turism ne poate oferi o reducere promoțională pentru o viitoare achiziție de pachet turistic, o bancă ne poate genera un avantaj la achiziționarea unui alt produs din oferta sa, o instituție de trading pe piața de capital ne poate permite să tranzacționăm, de ziua aniversară, cu un comision mai mic decât cel obișnuit. Exemplele pot continua în diverse domenii economice. Asemenea avantaje promoționale nu presupun vreun cost în sine pentru acces, deși folosirea lor poate determina unele cheltuieli.



spot_img
spot_img
spot_img
- Advertisement -

Ultimele știri

spot_img