Bacauanii care au de facut vreo sesizare si doresc sa se adreseze in acest sens Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorilor ii vor gasi de acum pe comisari intr-un alt sediu. Acestia s-au mutat pe strada Ionita Sandu Sturdza, in apropiere de vechea cladire in care functionau. „Consumatorii bacauani care vor sa ne sesizeze in legatura cu o problema ne pot gasi de acum in sediul Oficiului de Cadastru Bacau pe strada Ionita Sandu Sturdza, nr 78, la camera 411. Programul de lucru cu publicul a ramas acelasi, zilnic de la ora 8 la 16”, a declarat directorul institutiei, Alin Nastasa. In fosta cladire situata pe strada Erou Nechita existau probleme cu infiltratiile de apa si mucegaiul. Cum desfasurarea activitatii era din ce in ce mai dificila, directorul a luat decizia de a cauta un spatiu pentru relocare. Masura este temporara, intrucât fostul sediu este proprietatea institutiei si s-au primit promisiuni ca in vara acestui an va intra intr-o serie de reparatii care sa permita mutarea inapoi. Nu se stie inca daca se vor gasi bani pentru astfel de investitii. Tot de la 1 ianuarie, consumatorilor le este pus la dispozitie un alt numar de telefon la care pot face sesizari. „Este vorba de numarul de telefon 021/9551, la care se pot face reclamatii de pe teritoriul intregii tari. Functioneaza in continuare si adresa de mail reclamatii.bacau@opc.ro si pot veni si personal la sediu”, a mai spus Nastasa. Convorbirea la acest numar de telefon va fi insa taxata, cu tarif normal. Noul INFOCONS-021 9551 va trebui afisat la loc vizibil, in unitatile lor, de catre toti operatorii economici. In luna iulie a anului trecut Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor s-a reorganizat, in sensul infiintarii comisariatelor regionale, cu personalitate juridica in locul celor 42 de structuri teritoriale ce detineau fiecare personalitatea juridica. S-au organizat astfel 8 comisariate regionale. Judetul Bacau apartine Comisariatului Regional Nord-Est, iar Alin Nastasa este directorul adjunct al acestei structuri.