unitatea bancară de acest tip este prima în zona Moldova
Într-un spațiu care încurajează comunicarea deschisă, educația financiară și tehnologia, Banca Comercială Română (BCR) a deschis în Bacău, marți, 9 mai, unitatea bancară BCR Bacovia. Sediul noii unități bancare se află pe Strada Mioriței, la nr. 10.
La eveniment au fost prezenți directoarea regională a BCR, Nicoleta Grăjdeanu, Mircea Eugen Popovici – directorul Grupului de Retail 72, Nicoleta Druică – directoarea Grupului de Retail Bacău, protopopul de Bacău Ciprian-Eugen Ciuche, parteneri ai băncii și mulți dintre clienții ei. Șefa noii unități bancare este Ana Luisa Apetrei.
„Este un spațiu în care ne propunem să discutăm cu partenerii noștri cum putem găsi soluții pentru alegeri financiare inteligente, atât personale cât și de business” – spun reprezentanții echipei BCR. Toate acestea vor avea loc în spații intime, liniștite, personalizate după principalele obiective băcăuane, care chiar poartă nume acestora și în care pot fi văzute imagini și clipuri specifice lor.
Noua unitate din Bacău este echipată cu aparate multifuncționale care oferă acces facil și non-stop la operațiuni financiare diversificate. În cei 300 mp sunt puse la dispoziția clienților șase săli de întâlnire și un ghișeu de tranzacții rapide fără numerar. Clienții BCR din Bacău vor putea derula permanent operațiuni bancare curente grație celor două tipuri de echipamente instalate: MFM-uri și ATM-uri. Mașinile multifuncționale (MFM) permit o gamă variată de operațiuni bancare, precum depuneri sau retrageri de numerar, schimb valutar, plata facturilor, transferuri, interogare de sold, schimbare de PIN, mini-extras pentru cardurile de debit/credit BCR), iar cele două ATM-uri vor asista clienții în ceea ce privește retragerile de numerar, informarea despre situația contului și eliberarea unui mini extras, schimbarea PIN-ului, dar și multe alte operațiuni.
Nicoleta Grăjdeanu, Director Zonal Retail: „Acest spațiu ne încurajează să deschidem un dialog financiar mult mai apropiat, mai deschis, dedicat fiecărui client, în care premisa discuțiilor pleacă de la nevoi, obiective personale și profesionale. Vrem să ne ajutăm clienții, să le cunoaștem nevoile și să le răspundem cu sfaturi valoroase, luând în calcul venitul de care dispun, obiectivul pe care îl au și stilul lor de viață. Colegii mei sunt pregătiți să ofere un astfel de dialog financiar dedicat fiecărui client, mai apropiat, care îi va ajuta să-și evalueze corect capacitățile financiare și să facă alegeri inteligente, fie că vorbim de economii, credite, achiziții de proprietăți, produse de investiții sau finanțarea unei afaceri”.
Descoperă mai multe la Deșteptarea.ro
Abonează-te ca să primești ultimele articole prin email.