Municipiul Bacău se pregătește să își verifice sistemul de alarmare în caz de urgență.
În perioada 08.05.2023-31.05.2023, personalul Biroului Situaţii de Urgenţă, PSI și Protecție Civilă va efectua verificarea mijloacelor de alarmare (sirenele electrice) instalate pe clădirile de pe raza municipiului Bacău.
Această acțiune are drept scop asigurarea bunei funcționări a mijloacelor de alarmare în caz de incendiu, dezastre naturale sau alte situații de urgență care ar putea pune în pericol viața și integritatea cetățenilor.
Verificarea va fi efectuată atât cu acționare locală, cât și de la distanță, pentru a se asigura că sistemele de alarmare sunt pregătite să funcționeze în orice situație.
Această verificare reprezintă o oportunitate de a asigura siguranța și securitatea comunității. În cazul în care se constată deficiențe la mijloacele de alarmare, proprietarii de clădiri vor fi notificați și li se va cere să remedieze problemele identificate în cel mai scurt timp posibil.