Vechiul proverb din lumea publicitarilor care spune c? "sexul vinde" a fost nuan?at cu ajutorul unui studiu inedit care a descoperit c? femeile sunt cele care se uit? primele la sânii unui model dintr-o reclam? sexi, în timp ce b?rba?ii studiaz? ini?ial fa?a ?i doar apoi admir? condi?ia fizic?, potrivit publica?iei britanice The Daily Mail.
Cu ajutorul a trei reclame ale unor branduri renumite, cercet?torii au încercat s? g?seasc? diferen?ele semnificative ale impactului anumitor imagini asupra b?rba?ilor ?i femeilor. Ei au studiat atât zonele asupra c?rora s-au oprit cele mai multe priviri, precum ?i ordinea în care a fost urm?rit? imaginea.
Prima reclam? analizat? a fost cea de la firma de îmbr?c?minte H&M. Atât femeile, cât ?i b?rba?ii au fost mai interesa?i de bustul ?i picioarele femeii din reclam? decât de informa?iile legate de produsul promovat sau sigla brandului. Cu toate c? acest aspect nu a fost surprinz?tor, cercet?torii au stabilit c? femeile sunt cele care se opresc întâi asupra sânilor modelelor de imagini, în timp ce b?rba?ii prefer? s? admire chipul ?i doar apoi bustul. De asemenea, în reclama pentru bikini, femeile au fost cele care s-au ar?tat mai interesate de pre?ul costumului de baie.
Sursa: Gandul.info