Week-end-ul acesta va fi unul plin pentru pilotii de karting. Ei vor disputa primele doua manse ale noului sezon, la care se adauga mansa pentru prima grila de start, in care trebuie sa dea tot ceea ce pot ei mai bine. Ca de obicei intr-o competitie pe etape, debutul va fi extrem de important. Acum se pot aduna puncte care vor conta enorm mai tarziu. Acum va fi luat pulsul adversarilor importanti, vor fi stabilite strategii pe termen lung si, in functie de acestea, stafurile tehnice vor intocmi calendare competitionale personalizate pentru fiecare pilot. Nu ne indoim, etapa de la Circuitul „Selena Motor Sport” va fi una spectaculoasa, iar cunoscatorii kartingului vor avea cateva surprize.
Doru Sechelariu – promovat la ICC
Reprezentantul Bacaului, Doru Sechelariu, va concura in 2006 la clasa regina a kartingului, ICC 125 cc. El va implini 14 ani in luna noiembrie, dar Federatia Romana de Automobilism
i-a acordat o dispensa de varsta, tinand cont de cateva criterii importante. Primul ar fi ca Doru Sechelariu este campionul national in exercitiu al clasei ICA-J 100 cc, campion al Ucrainei si al Europei de Sud-Est la aceeasi clasa. Maiestria si-a demonstrat-o, deci nu ar fi probleme ca nu va putea stapani un kart cu o putere un pic mai mare. In al doilea rand, el a sustinut inca din 2005 cateva curse de proba cu karturi de 125 cc si s-a descurcat foarte bine, de fata fiind si oficialii Comisiei de Karting din cadrul FR Automobilism. „Nu ne facem probleme ca el nu va fi competitiv la ICC”, ne-a declarat presedintele Comisiei, Alexandru Godri. „Dar nu inseamna automat ca va fi campion”, a completat el, amintind ca detinatorul titlului la ICC, Matei Mihaescu, impreuna cu alti piloti redutabili, s-au inscris si ei in campionat. Pentru Doru Sechelariu, insa, nu locul in CN este miza, cat obisnuinta de a pilota karturi cu schimbator de viteze. Selena Motor Sport spera ca asfel bacauanul sa aiba o buna initiere atunci cand va pilota cele doua monoposturi Renault de 1600 cc, pe care le-a achizitionat in decembrie 2005.
Verificari inainte de cursa
Karturile claselor mici, Pufo si Mini, au fost verificate aseara, din dorinta organizatorilor de a evita descalificarile de dupa cursa. Asadar, cei care au modificat masinutele peste limitele impuse de regulament nu vor mai intra ipe pista, in loc sa fie scosi din clasamente dupa verificarile ulterioare competitiei. Este o schimbare importanta pe care noua conducere a kartingului romanesc a introdus-o cu hotarare, chiar daca cere din partea verificatorilor un considerabil volum de munca suplimentar.
„Pufii” – cei mai putini
Surprinzator, cei mai putini piloti inscrisi pana aseara au fost de la clasa Pufo, a celor mai mici dintre driveri. „Multi dintre ei au promovat anul acesta la Mini”, ne-a explicat Alexandru Godri. „Pe de alta parte, modificarile impuse de Federatia Internationala de Automobilism au silit cluburile la cheltuieli mai mari. Parintii unora dintre copii n-au putut face fata noilor pretentii”.
Programul Campionatului National, et. I, Bacau, Circuit „Selena Motor Sport”
VINERI, 28 aprilie
9.00 – 14.00Antrenamente libere, necronometrate
16.00 – 19.25Antrenamente libere pentru reglarea transponderelor
SAMBATA, 29 aprilie
9.00 – 12.25Antrenamente libere
11.10 – 12.55Verificari tehnice si validari
13.15– 14.55Manse cronometrate pentru stabilirea grilei de start
15.00 – 18.35Mansa I de concurs (starturi: 15.00 ICA, 15.35 Pufo,
16.00 ICC, 16.35 Mini, 17.00 WF, 17.35 ICA-J, 18.05 Biland)
DUMINICA, 30 aprilie
9.00 – 10.40Antrenamente de incalzire
10.50 – 14.25Mansa a II-a de concurs (starturi: 10.50 ICA, 11.25 Pufo, 11.50 ICC, 12.25 Mini, 12.50 WF, 13.25 ICA-J, 13.55 Biland)
14.50Afisarea clasamentelor validate, pe clase si echipe
15.0 Festivitatea de premiereScris de Peter Kelmann
Descoperă mai multe la Deșteptarea.ro
Abonează-te ca să primești ultimele articole prin email.