Ieri, pret de mai multe ore, bacauanii care au dorit sa-si achite darile catre furnizorul de electricitate au fost tinuti in fata ghiseelor. Reprezentantii E-on dau vina pe softul mostenit de la Electrica Bucuresti.
Bacauanii care au vrut sa-si plateasca ieri facturile la curentul electric au avut parte de o surpriza neplacuta. Ore in sir, oamenii nu au putut sa isi achite facturile deoarece calculatoarele nu functionau. Din cauza defectiunii s-au format cozi interminabile la ghiseele societatii. Sala, devenita neincapatoare, forfotea de glasurile nemultumite ale contribuabililor. „Sunt venit de jumatate de ora aici. Sunt patru cozi imense. Ei spun ca li s-au stricat calculatoarele si de aia nu mai incaseaza bani. Dar noi ce vina avem sa stam atat in picioare? E o bataie de joc”, ne-a declarat Alexandru Lucan, un client consternat de atitudinea sfidatoare a angajatilor de la E-on.
Alti cetateni inzestrati cu mai putina rabdare, plictisiti si totodata iritati de faptul ca nici atunci cand vrei sa platesti nimeni nu te baga in seama proferand cateva injuraturi scurte in barba, parte in romana, parte in germana ca sa inteleaga si patronatul.
„Astept de o ora si jumatate sa le dau bani si nimic. Trebuie sa plec pentru ca am programare la dentist. Nu pot sa pierd timpul. Macar sa afiseze si ei, cine stie cat mai dureaza, daca mai tine cinci ore? Mai are lumea si alta treaba”, a declarat G.V., unul dintre zecile de nemultumiti. Cei mai multi dintre cei care au fost nevoiti sa stea in picioare ore in sir au fost pensionari. „Avem si noi o varsta. Uitati-va la noi ca avem parul alb. E normal asa ceva, sa ne tina in picioare atata timp? Trebuie sa ajung acasa sa dau de mancare nepoteilor”, a spus Elena M.
Replica celor de la E-ON a fost una ce s-a mai auzit si cu alte ocazii asemanatoare: „E o chestie care s-a intamplat, dar speram sa nu se mai intample. Am avut probleme cu softul vechi care nu stia sa calculeze noile tarife cu patru zecimale si atunci l-am schimbat cu altul. Insa, acesta a dat cateva erori si a trebuit sa blocam pentru ceva timp activitatea de incasare. Nu aveam de unde sa stim ca softul nu este bun atata timp cat nu incasam de la clienti. Noi indrumam clientii sa se indrepte catre banci unde isi pot achita facturile civilizat, fara cozi si incidente de genul acesta. Dar din vara speram ca nu vor mai fi astfel de probleme, intrucat vrem sa achizitionam un soft nou”, ne-a declarat Lucian Luca, purtator de cuvant la SC E-ON, sucursala Moldova.
Pana cand societatea va rezolva problema softului, bacauanii au aflat ca va fi bine si la vara cald dar pana atunci vor trebui sa accepte cu stoicism rolul de cobai pentru experimentele celor de la E-ON. Si astea toate pe nervii si e timpul nostru.Scris de Gabriel MIHAI / Claudiu BANEA
Descoperă mai multe la Deșteptarea.ro
Abonează-te ca să primești ultimele articole prin email.