Sucursala Regionala Bacau a devenit functionala in noul sau sediu de pe strada Marasesti
George Enescu, Mihai Eminescu, Nicolae Iorga, George Cosbuc sau Aurel Vlaicu dau in fiecare dimineata binete bacauanilor chiar in centrul Bacaului. Portretele marilor oameni pot fi vazute,
de luni, 13 octombrie, in noul sediu al Sucursalei Regionale a Bancii Române de Credite si Investitii (BRCI), amenajat pe strada Marasesti, in vecinatatea Prefecturii, unde ilustreaza deviza bancii – una dintre singurele cinci institutii de acest fel de la noi care functioneaza cu capital autohton: „Valori românesti”.
Pe acest suport patrimonial – spune directorul regional Alina Ungureanu -, banca îsi doreste „sa construiasca varianta intuitiva, rapida si personalizata a serviciilor financiare existente, bazata pe întelegerea în profunzime a valorilor românesti”, sa lucreze cu oameni potriviti, sa ofere „solutii simple, creative si responsabile” de creditare si economisire, adaptate realitatii românesti, si sa aplice conceptul „Accesibil 360”, adica oricând, din orice colt al lumii, prin mai multe canale de comunicare.
BRCI, o banca aflata sub controlul omului de afaceri bacauan Dorinel Umbrarescu (care detine peste 93% din capitalul social), a primit, dupa preluarea fostei ATE Bank, noul sau statut la inceputul acestui an. In numai sase luni, a devenit o prezenta ferma pe piata bancara româneasca si este deja reprezentata regional prin cele sapte sucursale deschise in Bucuresti, Bacau, Ploiesti, Constanta, Cluj-Napoca, Oradea si Timisoara.
Aceasta este a doua institutie de credit cu capital majoritar privat românesc care apare pe piata de la începutul crizei economice si a 30-a banca reprezentata in judetul Bacau. BRCI a pornit la drum cu un portofoliu de credite de patru milioane de lei, dar cu niciun credit neperformant. De asemenea, banca detinea deja un portofoliu de titluri de stat în valoare de aproape 48 de milioane de lei, dar si alte disponibiliati de 14,8 milioane de lei. De la clienti avea 36 de milioane de lei, în depozite, si un capital propriu de 37 de milioane de lei.
„Ne adresam intregului spectru de clienti, dar si unor segmente selective din piata de Retail si Private Banking (clienti cu posibilitati financiare mai mari). Vrem sa fim foarte aproape de clienti si inovativi si vrem sa ne diferentiem de alte institutii bancare prin operativitate. Acesta este atuul nostru in fata concurentei. Intelegem sectoarele din care fac parte companiile carora ne adresam, obiectivele lor de afaceri si oferim servicii de suport pentru a le ajuta sa creasca. Astfel, BRCI vrea sa fie cea mai buna banca din România, o banca dedicata clientului, mediului economic românesc si României.’
Alina Ungureanu, director regional
Sistemul de conducere al BRCI este unul dualist si urmeaza cele mai noi cerinte prudentiale pentru institutiile de credit. Acesta este format dintr-un Consiliu de Supraveghere si un Comitet Director. Intreaga echipa a bancii este formata din specialisti cu experienta in activitatea institutiilor bancare internationale de prestigiu. „Noi – spune Alina Ungureanu – promovam valorile românesti, spiritul antreprenorial, increderea in viitorul României, profesionalismul, dar si atasamentul la valorile europene. Promovam respectul pentru client, apreciem timpul si resursele lui financiare si vrem sa introducem noi produse pliate special pe nevoile sale. Dar facem totul intr-un anume stil, cu rapiditate in luarea deciziilor.”
BRCI a fost conceputa de la inceput ca o banca noua, construita si organizata dupa principii noi. Iata care sunt acestea, asa cum apar chiar pe site-ul bancii (www.brci.ro):
Un alt model de banking
BRCI este compania care doreste sa construiasca varianta intuitiva, rapida si personalizata a serviciilor financiare existente, bazata pe intelegerea in profunzime a valorilor românesti. Construim un tip nou de banking, bazat pe rapiditate, solutii complete personalizate si integrate pentru companii, sectorul public, antreprenori si persoane fizice.
Oameni potriviti
Am inceput sa construim echipa alegând tineri specialisti cu experienta extinsa in domeniul bancar, care cunosc piata si inteleg importanta inovarii si orientarea catre client. Investim mai departe in oameni potrivitI, care sa ne ajute sa dezvoltam un portofoliu solid si profitabil.
Solutii simple, creative si responsabileDin respect pentru client, produsele si serviciile sunt construite tinând cont de realitatea economica româneasca si se adapteaza nevoilor din prezent, urmarind evolutia viitoare si specificul local. Focusul nostru este sa construim un parteneriat integrat cu clientii, sa le oferim o solutie completa pentru companie, angajati si antreprenori in egala masura.
Accesibil 360
Urmarim sa dezvoltam solutii financiare inovative, bazate pe cele mai avansate tehnologii, care sa ofere acces rapid la serviciile si produsele bancii, din orice colt al lumii, in orice moment si prin cât mai multe canale de comunicare.
Valori
• Respect si Incredere
• Adevar si Transparenta
• Meritocratie
[wonderplugin_gallery id=”25″]