Un pasager american a declanșat o adevărată furtună în instanțele federale din Brooklyn, cerând 5 milioane de dolari de la EgyptAir după ce a suferit arsuri grave în timpul unui zbor. Totul a început pe 18 februarie 2024, când zborul de la New York la Cairo a fost zdruncinat de o zonă de turbulențe neașteptate. Ceaiul fierbinte, servit fără capac, s-a vărsat direct pe pasageră, cauzând răni semnificative.
Incidentul s-a transformat rapid într-un caz de neglijență, pasagera susținând că echipajul EgyptAir nu a avertizat despre turbulențele iminente și că a continuat să servească băuturi în ciuda riscurilor. Iar cum ghinionul nu vine niciodată singur, masa pliabilă era defectă, ceea ce a făcut ca paharul de ceai să se răstoarne fatal pe abdomenul și coapsa femeii de 35 de ani, rezidentă în Manhattan.
Avocatul pasagerei a declarat că EgyptAir ar fi putut evita incidentul folosind capace pentru băuturile calde și asigurând o bună funcționare a meselor pliabile. Aduce chiar exemple recente în care companiile aeriene au plătit despăgubiri semnificative în cazuri similare. Anul trecut, Lufthansa a oferit 500 de euro după ce un însoțitor de bord a vărsat cafea pe un pasager, iar Ryanair a plătit 3.500 de lire sterline în 2022 pentru arsuri provocate unui copil de opt ani de un ceai neasigurat.
Pe măsură ce procesul avansează, EgyptAir se confruntă acum cu un posibil precedent costisitor. Oare cât valorează o ceașcă de ceai fără capac?
Descoperă mai multe la Deșteptarea.ro
Abonează-te ca să primești ultimele articole prin email.