Grupul de firme Agricola a lansat o noua campanie de imagine, care include trei spoturi tv, online, social media, PR si campanii la raft în Key Accounts, cu un buget de 700.000 de euro. Campania “Pentru mese de poveste” se va desfasura pe parcursul întregului an. „Alaturi de indicatorii de performanta pe care îi vizam pentru acest an, continuam investitiile masive în diferentierea si consolidarea brandului Agricola pe piata autohtona.
Sunt sigur ca aceasta campanie va face apel la emotionalitatea consumatorilor fideli ai produselor Agricola, întrucât descrie povesti firesti si totodata pretioase din viata, dar va fi si un suport informativ util pentru clienti, prin relansarea site-ului nostru, unde sunt disponibile informatii variate despre toate produsele, inclusiv despre valorile nutritionale ale acestora”, a declarat Grigore Horoi, presedintele Agricola Bacau.
Campania “Pentru mese de poveste” vizeaza categoriile de produse ale companiilor din Grupul Agricola: carne de pasare (Agricola International), salamuri crude uscate (Salbac) si semipreparate si produse tip ready-meals (Europrod).
„Incepem una dintre cele mai ample campanii de pâna acum, prin intermediul careia ne dorim sa amplificam calitatea deja consacrata a produselor noastre, aducându-le în prim plan într-o alta lumina, cea a emotiilor vietii fiecaruia dintre noi. Am avut alaturi, în aceasta campanie, pe unul dintre cei mai apreciati regizori în domeniul culinar, Manfredo Leteo, care a surprins traditionalul familiilor si momente speciale în compania celor dragi, dar si concretul de fiecare zi din vietile fiecaruia dintre noi”, spune Carmen Gavrilescu, Marketing Manager Agricola Bacau.
Masa este unul dintre cei mai atenti martori ai evenimentelor din viata noastra. Fie ca este de bucatarie, de living sau terasa, masa este asemenea unei carti de povesti: ea pastreaza toate întâmplarile si momentele carora le-a fost scena. Agricola relateaza, in cea mai recenta campanie de imagine, trei astfel de povesti, dintre care una poate fi chiar a ta.
„În primul rând am scos «masa» din zona pieselor de mobilier. Am însufletit-o si am facut-o martora la micile momente mai vesele sau mai triste din viata personajelor din campanie. Am apelat la o echipa de italieni, de la regizor la food-stylist, ca sa-i dea viata si am înnobilat-o cu produsele companiei Agricola. Cam aceasta e reteta campaniei «Pentru mese de poveste», a declarat Luca Burlacu, Creative Partner WOPA.
Spoturile tv au în centru povesti emotionante si povesti amuzante, povesti despre importanta coeziunii familiei si prietenilor în jurul mesei, valoare traditionala si în acelasi timp contemporana. Aceste povesti pot fi regasite de consumatori si prin intermediul standurilor cu produse promotionale (point of sale materials – POSM) instalate in magazine, noului site Agricola, al paginii de Facebook Creator de Pofta, dar si prin diverse activari si surprize în magazine.
Campania este dezvoltata alaturi de agentiile WOPA (creatie), COGEP (media), Advanced Ideas (digital) si Rogalski Damaschin PR (PR si social media). Spoturile tv pot fi urmarite pe canalul YouTube . Echipa Agricola pentru noua campanie a fost formata din Carmen Gavrilescu – Marketing Manager, Daniel Bitere – Brand Manager si Cristian Calin – Corporate PR Manager.